Jump to content

burgeroorlog

Recommended Posts

Geplaatst:

een maat van mij zegt dat als je terug in los santos bent er een soort burgeroorlog uitbreek, in de hele stad vechten mensen met elkaar, overal is er brand, schieten op elkaar, overal flikken, branden auto's die ontploffen

dit is geen cheat, ik weet dat er geen cheat van is en hij heeft hem zeker niet opstaan

is dit normaal???

greetz

Geplaatst:

Ja, het hoort bij 't verhaal. De burgers van Los Santos zijn boos, dus ze gaan lekker rellen. Dit gaat na een paar missies weer over. Er is overigens wel een code voor, deze kun je vinden op GTAGames.

Gunslinger

Geplaatst:

Pas wel op, als je deze cheat is niet uit te zetten door de cheat nog een keer in toe voeren! dus niet saven met deze cheat aan...

Geplaatst:

hij vond het gewoon raar, ik zit er nog niet, wel bijna nu moet ik freefall doen

heb ik eindelijk gta bijna uit

Geplaatst:

nouou, als je die missie moet doen heb je hem nog lang niet uit hoor ;) je moet daarna nog een stuk of 12 missies doen, en dat zijn een paar hele pittiges ;)

Geplaatst:

Aan die "burgeroorlog" moet je, je niet te veel ergeren allemaal mensen die stelen die auto's in brand zetten. Je moet dat gewoon over het hoofd zien het is nu wel moeilijker om een auto te stelen omdat ze meestal in de brand staan.

Ruurd31.. :Y

Geplaatst:
Er is een cheat om deze BurgeroorloG te doen maar hij gaat volgens mij niet meer uit.

is dat naar die misie rijot nog steeds die rellen gaan die nooit meerweg dan heb je las van met de laaste miesie

Geplaatst:

Er is een cheat om deze BurgeroorloG te doen maar hij gaat volgens mij niet meer uit.

is dat naar die misie rijot nog steeds die rellen gaan die nooit meerweg dan heb je las van met de laaste miesie

met de laatste missie moet je heel de tijd in een gebouw zijn en daarna over zandweggen rijden dus dat valt wel mee vind ik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...