jaah90 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 oke, wat zijn de grootste vliegtuigen en waar zijn ze?[zalje ook eventueel een ss kunnen laten zien?] Lijkt me wel leuik om te weten Reageren
cj_sucks Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 andromada en de at-400 zijn de grootste vliegtuigen in SA waar je ze kunt vinden dat weet ik niet Reageren
abiboe Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) het allergrootste vliegtuig is de andromada. Maar die kan je helaas niet zelf besturen. Het grootst bestuurbare vliegtuig is de AT-400. De AT-400 is te vinden in de gigantische loods op het LV vliegveld. Voor plaatjes: wikigta Bewerkt: 5 november 2005 door abiboe Reageren
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) De Andromada is inderdaad het grootste vliegtuig hier rij je tijdens een missie in met een motor. Deze kan je wel spawnen via de n00bmod en een carspwaner maar dan heb je de PC-versie nodig. Andromada De at-400 is het 2de grootste vliegtuig dan, die staat op het LV vliegveld in een grote hanger in oost-zuid van het vliegveld aan het einde van de opstijgstrook. Dit vliegtuig kan ook het hoogste en het snelste gaan. At-400. @ Gunslinger, je hebt volkomen gelijk op de foto's zie je het al. Ik had op een engelse site gelezen dat de androma groter maar precies niet. Bewerkt: 5 november 2005 door Giorgo Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Hmm... Spawn eens een Andromada en een AT-400 naast elkaar met bijvoorbeeld de n00bmod... Dan zul je zien dat de AT-400 toch echt een stukje groter is. Dus de Andromada is niet de grootste. Ik kan op dit moment geen screen posten omdat ik wat problemen heb met San Andreas. Ik heb hem er net even afgegooid, en ik ga hem er zo weer opzetten. Gunslinger Reageren
Rullez Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 het grootste vliegtuig waarmee je zelf kan vliegen staat om het rondje sorry het is mislukt Reageren
NineEleven Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 nu het toch over vliegtuigen gaat, ik heb net freefall gedaan en die shamal die je in de missie gebruikt gepikt en in mijn hanger op verdant meadows gezet Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Alle vliegtuigen kunnen toch niet hoger dan twee keer dat balkje rechts van de radar? Reageren
Damos Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ja want als ze daar zijn gaan ze dalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.