Jump to content

esspresso 2 go

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben weer op nieuw begonnen met gta 3 had ik gewoon zin in maar nu zit ik vast bij een missie dat ik stalletjes moet opblazen vorige keer toen ik het speelde lukte het in een keer maar nu heb ik het al 10 keer geprobeerd wat kan ik bij deze missie het beste doen?

Geplaatst:

tja ik vindt het ook een erg moeilijke missie, ik had een trainer gedownload weet niet meer welke of waar ik hem vandaan haalde maar die zetten de tijd stil :D

Geplaatst:

Het beste kun je eerst alle stalletjes opzoeken en in portland beginnen

Je kunt ook het beste een stevige en snelle auto zoeken zodat de stallen snel kapot gaan en dan meteen doorrijden naar de volgende! ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:
ik vind deze missie nie moeilijk ik had um in 1 keer :huh:

Hmm ja, toen ik hem voor het eerst deed wist ik niet hoe doe moest maar later wist ik dat je eerst de puntjes op je radar omoet opzoeken! :lol:

Geplaatst:
ik vind deze missie nie moeilijk ik had um in 1 keer :huh:

Hmm ja, toen ik hem voor het eerst deed wist ik niet hoe doe moest maar later wist ik dat je eerst de puntjes op je radar omoet opzoeken! :lol:

Ik was er al gauw een uurtje mee bezig hoor om de bars te vinden :(

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Je moet eerst over AL de drie eilanden rijden, en dan moet je (ik geloof 9) vierkantjes zien.

En dan moet je die mollen.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...