Tim14 Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 ik ben weer op nieuw begonnen met gta 3 had ik gewoon zin in maar nu zit ik vast bij een missie dat ik stalletjes moet opblazen vorige keer toen ik het speelde lukte het in een keer maar nu heb ik het al 10 keer geprobeerd wat kan ik bij deze missie het beste doen? Reageren
Blizard Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 tja ik vindt het ook een erg moeilijke missie, ik had een trainer gedownload weet niet meer welke of waar ik hem vandaan haalde maar die zetten de tijd stil Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 volges mij bedoel je de ultimate trainer dat had ik ook bij vice city Reageren
8-Ball Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Het beste kun je eerst alle stalletjes opzoeken en in portland beginnen Je kunt ook het beste een stevige en snelle auto zoeken zodat de stallen snel kapot gaan en dan meteen doorrijden naar de volgende! Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 ik vind deze missie nie moeilijk ik had um in 1 keer :huh: Reageren
8-Ball Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 ik vind deze missie nie moeilijk ik had um in 1 keer :huh: Hmm ja, toen ik hem voor het eerst deed wist ik niet hoe doe moest maar later wist ik dat je eerst de puntjes op je radar omoet opzoeken! :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 ik vind deze missie nie moeilijk ik had um in 1 keer :huh: Hmm ja, toen ik hem voor het eerst deed wist ik niet hoe doe moest maar later wist ik dat je eerst de puntjes op je radar omoet opzoeken! :lol: Ik was er al gauw een uurtje mee bezig hoor om de bars te vinden Reageren
Otis B Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Je moet eerst over AL de drie eilanden rijden, en dan moet je (ik geloof 9) vierkantjes zien. En dan moet je die mollen. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 gebruik rocket launcher Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 als je er hard tegen rijd B) kun je ze ook vernielen alleen minder goed voor je auto Reageren
Tim14 Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Ach, ik heb het allang gehaald. Ik heb zelfs GTA 3 al 2 keer uitgespeeld waarvan 1 keer 100%. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.