Giorgo Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Heeft iemand dit spelletje het is zeer oud en voor de PC Carmageddon 2 : Carpocalypse now noemt het. Als iemand het heeft zeg het dan want ik heb een dringende vraag erover. Reageren
Froop Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik speelde het vroeger bij mijn oom op de pc. Vet mooi spel was het toen. Ik vindt het kermis gebied of iets dergeleijks het mooist. Ook is het mooi dat je van die grote zware wagens kan nemen. Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik heb het ook heel lang gespeeld.. Altijd grappig heb ik het gevonden Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 @--< Giorgo: Waarom stel je niet meteen je vraag erbij. Lijkt me veel handiger als je dat er nu bij zet. Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ok wel beetje dom van me :$ . Ik zit bij Unit 7 en als je die 3 raced gedaan hebt moet je nog iets doen voor naar de volgende unit te gaan. Maar waar ik nu ben staat er dat ik satelieten moet vernietigen van het vliegveld maar ik rijd ze om en er gebeurt niets en het moeten er 4 zijn. Dus ik kan niet verder. (Als ik op mijn normale PC zet zal ik een screen nemen ervan). Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Dat is toch dat spel met al die zombies? Reageren
Kadanz Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Dat is toch dat spel met al die zombies? Nee ze worden doodgereden das nou het leuke van het spel, heb het vroeger vaak gespeeld maar vraag mij niks over de game.. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Zo'n spel had ik vroeger ook op de N64. Ik vond het wel een leuk spel Reageren
-Richard- Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Je kan hier even kijken: Carmageddon 2 Het is alleen in het engels, ik weet niet of dat een probleem voor je is? Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Je kan hier even kijken: Carmageddon 2Het is alleen in het engels, ik weet niet of dat een probleem voor je is? Bedankt de missie is geslaagd, dat heeft me echt geholpen thx dude. Wel voor de mensen die een screen willen zien hier komt hij dan : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.