Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 het is geen droom, maar het is uit! bron: www.gtaportable.com Reageren
rick15465 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Oke dan zal ie denk ik volgende week hier zijn misschien. Reageren
Blizz Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Bartsmit.com zegt: Grand Theft Auto Liberty city stories Wordt in dec verwacht! Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 nou schijnbaar niet Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Bol.com: 11-11-2005 Otto.nl: Doet alsof het spel al uit is Wehkamp: Levertijd van 2 weken DimensionPlus: November 2005 Bewerkt: 6 november 2005 door The Golden Fighter Reageren
Velaro Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Bol.com: 11-11-2005Otto.nl: Doet alsof het spel al uit is Wehkamp: Levertijd van 2 weken DimensionPlus: November 2005 Zo te zien denkt iedereen iets anders Dan zullen we moeten afw8en he Reageren
MNC3 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) het is geen droom, maar het is uit!bron: www.gtaportable.com hier bedoelen ze gewoon mee dat hij uit is in engeland... want ze hebben gezegd dat voor engeland het 4 november was en dar voor de rest van Europa het einde november naar hier werdt verscheept en daarna wordt release dat voor ons bekend, dus kan december nog zijn hoor Bewerkt: 6 november 2005 door MNC3 Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 het is geen droom, maar het is uit! bron: www.gtaportable.com hier bedoelen ze gewoon mee dat hij uit is in engeland... want ze hebben gezegd dat voor engeland het 4 november was en dar voor de rest van Europa het einde november naar hier werdt verscheept en daarna wordt release dat voor ons bekend, dus kan december nog zijn hoor OMG!! Dan ga ik volgende week naar Engeland en koop ik m daar. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 OMG!! Dan ga ik volgende week naar Engeland en koop ik m daar. goeie reis,, maar ik zou tog wachten tot hij in nederland uit is Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 OMG!! Dan ga ik volgende week naar Engeland en koop ik m daar. goeie reis,, maar ik zou tog wachten tot hij in nederland uit is zit dr nou verschil in want ik had wel eens spellen in NL gekocht en dan stond er op UK want sommige spellen hebben een code USA UK of EU en toen vroeg ik mezelf af of t wel dezelfde zijn, zitten er in de nl-versie b.v. niet meer talen, ondertitelling ofzo? Kan UK met die ene van ons multiplayere en isie gewoon t zelfde? Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 OMG!! Dan ga ik volgende week naar Engeland en koop ik m daar. goeie reis,, maar ik zou tog wachten tot hij in nederland uit is zit dr nou verschil in want ik had wel eens spellen in NL gekocht en dan stond er op UK want sommige spellen hebben een code USA UK of EU en toen vroeg ik mezelf af of t wel dezelfde zijn, zitten er in de nl-versie b.v. niet meer talen, ondertitelling ofzo? Kan UK met die ene van ons multiplayere en isie gewoon t zelfde? volgens mij geen verschil maar het scheelt een hele reis Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 OMG!! Dan ga ik volgende week naar Engeland en koop ik m daar. goeie reis,, maar ik zou tog wachten tot hij in nederland uit is zit dr nou verschil in want ik had wel eens spellen in NL gekocht en dan stond er op UK want sommige spellen hebben een code USA UK of EU en toen vroeg ik mezelf af of t wel dezelfde zijn, zitten er in de nl-versie b.v. niet meer talen, ondertitelling ofzo? Kan UK met die ene van ons multiplayere en isie gewoon t zelfde? volgens mij geen verschil maar het scheelt een hele reis Ohw, lol dat bedoel je. My bad my bad, ik bedoelde niet dat ik vóór gta naar Engeland ging, maar dat we waarschijnlijk volgende week naar Engeland gaan en dat ik 'm daar dan meteen kan kopen. Reageren
DenTheMen Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 chill maar het is een grote kans dat we gta lcs op 28 November in de nederlandse winkelrekken kunnen verwachten Reageren
DenTheMen Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 intertoys? ja in elke winkel natuurljk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.