Froop Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik vraag me af of jullie al van het nieuwe dragonball z spel hebben gehoord. De meeste van jullie zullen het wel kinderachtig vinden, maar het is echt een mooi spel. gametrailers Dit zijn best wel vette trailers. atari Je ziet een soort van banner van Dragonball Z budokai Tenkaichi, en zoals je ziet moet je daarop klikken. Complete en ongeëvenaarde bewegingsvrijheid: De strijders vliegen en bewegen zich door gigantische omgevingen (10 keer zo groot als in de vorige delen) die ze helemaal kunnen vernietigen. Gevechten en strijd in de lucht, op bergtoppen of diep in de oceanen... Meer dan 50 speelbare personages en 90 verschillende uiterlijken, dat is een derde meer dan in Dragon Ball Z Budokaï 3! Creëer je eigen personage met behulp van 10 kenmerken die je kunt aanpassen en beleef volkomen nieuwe scenario's. Meer dan 400 fragmenten uit de tekenfi lmserie kun je vrij spelen. Originele Japanse stemmen. Het lijkt mij ook een topspel, vandaar dat ik hem binnenkort ga kopen. Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik wil hem ook kopen maar ik spaar ook nog voor andere dingen, zoals een spel dat binnenkort komt en dan heb ik niet genoeg voor allebei Dan gaat True Crime New York City bij mij voor.. Alleen ziet DBZ er ook heel goed uit, overal heen vliegen en zo. Dus dan moet ik "prioriteiten" stellen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik vind hem ook wel vet, alleen ik speel nog steeds DBZ: Budokai 2 Reageren
Goliat Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 vecht spellen zijn echt heel leuk maar op een gegeven moment ben je ze echt spuugzat, dan is er gewoon niets leuk meer aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.