Robin2130 Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Ja mensen MSN is hard bezig met weer een nieuwe messenger ganaamd Messenger 7.0 Ik verw8 er wel veel van dit stukje komt van messengerweb.nl : MSN Messenger 7.0 wordt als een grote update gezien. Ook zal MSN een nieuwe zoekmachine introduceren en kunnen ze de echte strijd met Google beginnen. De MSN zoekmachine zou 50 bytes lichter zijn en dus nog sneller laden dan Google. Ik heb hier en hele vage screenshot van mess.be Reageren
Robin2130 Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Ja mensen MSN is hard bezig met weer een nieuwe messenger ganaamd Messenger 7.0Ik verw8 er wel veel van dit stukje komt van messengerweb.nl : MSN Messenger 7.0 wordt als een grote update gezien. Ook zal MSN een nieuwe zoekmachine introduceren en kunnen ze de echte strijd met Google beginnen. De MSN zoekmachine zou 50 bytes lichter zijn en dus nog sneller laden dan Google. Ik heb hier en hele vage screenshot van mess.be sorry ik was t vergeten erbij te vertellen: MSN Messenger komt ergens in 2005 pas uit Dus we moeten nog een tijdje wachten Reageren
Eclipse Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 hij ziet er wel vet uit...en mensen kijk ook een op messbase voor info...daar staat op de msn met nog een betere zoekmachine komt dan googel...nouw ik ben benieuwd :lol: Reageren
Timovich Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 Je kan toch ook bewegende avatars doen met Msn7?? :rolleyes: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ja waarschijnlijk wel binnenkort komt er meer info over Messenger 7 Reageren
Yohan Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Wtf moet je met al die nieuwe opties tis toch een chatprogramma.. :blink: Als je nou net als met Xfire kon zien in welke server iemand speelt en welk spel dan is het een optie waar ik wat aan heb.. Najah ms vind ik messenger 7.0 tegen die tijd wel leuk we shall see <_< Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Ik vind t ook raar met die nieuwe functies start dat programma alleen maar langzamer op Reageren
Yohan Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Ik vind t ook raar met die nieuwe functies start dat programma alleen maar langzamer op Jah toch snap het nie.. <_< Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Ja daarom ik w8 nu op messenger 6.2 die komt binnenkort uit Reageren
Yohan Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Messenger 6.2 bestaat al heel lang <_< Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Ik bedoel 6.3 6.2 heb ik allang ik ook altijd weer :lol: Reageren
Yohan Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Schrok al leef je in hol ofzo dacht ik... :blink: Haha menselijke fout.. B) Reageren
Ironfist Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Wtf moet je met al die nieuwe opties tis toch een chatprogramma.. :blink: Als je nou net als met Xfire kon zien in welke server iemand speelt en welk spel dan is het een optie waar ik wat aan heb.. Najah ms vind ik messenger 7.0 tegen die tijd wel leuk we shall see <_< ik geef je helemaal gelijk: wat ben je er allemaal mee als je toch gewoon wilt chatten?vertraagt alleen maar en vraagt meer ruimte???wat ben je ermee <_< <_< <_< <_< <_< Reageren
Yohan Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Dit is mooi te vergelijken met de Nokia N-Gage al die games erop terwijl het een telefoon is.. <_< Dan koop ik wel een Gameboy.. :rolleyes: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Ja precies een telefoon is ervoor gemaakt om ermee te bellen en te smsen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.