iLoveGta Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) hey, 17 november is het mijn verjaardag en ik krijg 2 games : need for speed underground 2 midnight club 3 en nu staat er op de site van free record shop free record shop: 2 GAMES KOPEN + 1 GAME GRATIS dus als mijn ouders deze 2 games kopen dan krijgen ze er 1 gratis en voor niets bij ofwa maar nu heb ik een vraagje : is dat voor alle games die ze daar hebben EDIT : want ik wil graag het spel the sims 2 op ps2 kopen Bewerkt: 6 november 2005 door iLoveGta Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Ik denk dat als je 2 Games koopt, je er een gratis mag uitkiezen... (Dan heb je er dus 3) Alleen dat zijn vaak wel de mindere spellen die in de Koopjesbak liggen enzo Dus daar moet je niet teveel van verwachten, maar ik denk niet dat het bij elk spel is, anders ga een keertje langs bij de FRS... Bewerkt: 6 november 2005 door DaddyPimp Reageren
Damos Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Nee deze actie geld niet voor alle spellen. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) allee spijtig dan maar ik zal hun een keer bellen of een emailtje sturen maar 1 probleem ik vindt het emailadres niet van free record shop , hebben ze er wel een EDIT : maar er staat : aanbod geldig op voledig gamesassortiment is dat da nalleen maar die 8 games die eronder staan of is dat nie alle games :s:s:s Bewerkt: 6 november 2005 door iLoveGta Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Hier kun je informatie vinden over E-Mail Adressen en postadresen. http://www.freerecordshop.be/shop/content/...act/contact.asp Reageren
Kama Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb er 3 games gekocht en de 3de "goedkoopste" game is gratis. Dit geld voor alle games Zo was het toch bij mij Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Die actie is nu al afgelopen, Maar dat is altijd met acties 3e gratis of 3 kledingstuk gratis wat dan ook, altijd de goedkoopste is gratis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.