Jump to content

ploeg gevonden!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

eindelijk ik was aan het rond rijden en toen zag ik in de verte een boerderijtje

en ik dacht hmmz, daar ga is es heen en wat vond ik daar toch?

gallery396zv.th.jpg

gallery407ry.th.jpg

ps ik weet niet of deze het doen dus doe ik nog 2

gallery407ry.th.jpg

gallery393ud.th.jpg

dus eindelijk gevonden die ploeg of vrees

hier ngo ff een kaartje

gtasadingploeg2hw.th.png

gtasadingploeg2hw.th.png

edit: ik heb de ploeg al een klein beetje uit dat struikje gehaalt normaal staat de pleog er helemaal in verborgen

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Geplaatst:

Die ploegen waren al bekend ;) Je kunt ze meen ik achter je tractor hangen en dan ermee rijden...

Ze komen ook veel voor in de Badlands :)

Geplaatst:

Je ziet ook heel veel die grote traktoren die over het land rijden als ik daar in wil lukt het niet heb je ook een manier om daar in te kunnen?

Geplaatst:
Je ziet ook heel veel die grote traktoren die over het land rijden als ik daar in wil lukt het niet heb je ook een manier om daar in te kunnen?

Je moet de mensen eruit schieten. Ze vallen dan uit de cabine, en dan kun je erin. Soms valt de deur weer dicht. Het is een kwestie van geluk en een beetje timing.

Je moet hem ook nog een keer stelen in een missie voor The Truth, als je missies krijgt in de Contry Side (na de missie "The Green Sabre").

Geplaatst:

Je moet de mensen eruit schieten. Ze vallen dan uit de cabine, en dan kun je erin. Soms valt de deur weer dicht. Het is een kwestie van geluk en een beetje timing.

Je moet hem ook nog een keer stelen in een missie voor The Truth, als je missies krijgt in de Contry Side (na de missie "The Green Sabre").

Bedankt voor de tip,ik ga er zo even in rijden als dat wil. :puh:
Geplaatst:

Oke vet bedankt fijn dat er een manier is om er in te kunnen :puh:

Geplaatst:

Je kunt toch niet in die cabine schieten, die hebben toch kogel vrij glas? Bij mij lukt dat nooit.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet zeker of je ook door de voorruit kan schieten, maar door de deur schieten lukt in ieder geval wel. Dan kun je er (meestal) wel in.

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

Je moet de mensen een headshot (kogel door het hoofd) geven. Dan vallen ze meteen naar buiten, en anders moet je nog een paar keer op ze zieten. Dan gaan ze bewegen en vallen ze er ook wel uit!

Ruurd31.. ;)

Geplaatst:

HAHA heb er net ingezeten,en het was echt heel vet,lol een beetje over die mensen heen gereden op de strip van LV. :engel::puh:

Geplaatst:

ff een tip dat ding beweegt zo als je met cheats doet spawn je jetpack ga je voor het raampje van de harvester staan dus op de machine en dan sniper je hem er zo uit

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...