Jump to content

cesar vivlapando

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

ik heb san andreas op de pc,

en ik snap niet goed hoe je de missie cesar vivalpando moet dan

ik weet wel hoe ik moet low riden

maar dan staat er een pijltje schuin omhoog hoe doe ik die move

grt.

spacerune

Geplaatst:

Ha die Spacerune, welkom op het forum.

De moves voor omhoog, omlaag, opzij weet je zie ik. Als er een pijltje schuin omhoog staat doe je gewoon een combinatie hiervan. Dus omhoog is 8 en naar rechts is 6. Als er dus een pijl schuin naar rechtsboven staat druk je de 8 en de 6 tegelijk in. Vergt enige oefening, maar werkt uiteindelijk....succes :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo spacerune,

je kunt informatie over deze opdracht vinden op wikigta.org

hier is het effe uitgetypt:

--------------------------------------------------------------------------------

Cesar vialpando

In deze missie moet je gaan letten op Kendl, omdat Sweet haar vriend niet vertrouwd.

Ga eerst naar de garage in "Willowfield", daar krijg je een lowrider, vanaf nu kan je je Lowriders tunen in de Loco low co. Rij de modshop in, je kan kiezen of je iets wilt tunen, maar je kan ook gewoon niks kiezen. Ga hierna naar Unity Station.

Daar aangekomen moet je tegen je tegenstander "strijden" , kies hoeveel je inzet en laat de wedstrijd beginnen!

[edit]De controls:

Numpad 2: Naar Beneden

Numpad 4: Naar Links

Numpad 6: Naar Rechts

Numpad 8: Naar Boven

Nadat je hebt gewonnen krijg je nog een cutscene te zien en heb je de missie gehaald!

Beloning: het geld wat je hebt ingelegd

Bewerkt: door gta-freak2
Geplaatst: (bewerkt)

Mocht je de missie gehaald staat er een bouwvakker (plaatje, hieronder) buiten bij de muur, dan kun je de missie nog een keer doen met een Lowriderauto. Dan moet je weer inzetten en deze submissie hoort tot Odd Jobs.

gallery13uk.th.jpg

Ohja, hoe meer geld je inzet hoe moeilijker het wordt, zet je $500,- in dan is hij heel goed dan moetje soms ook 2 nummer gelijk indrukken.

Ruurd31.. :Y

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Mocht je de missie gehaald staat er een bouwvakker (plaatje, hieronder) buiten bij de muur, dan kun je de missie nog een keer doen met een Lowriderauto. Dan moet je weer inzetten en deze submissie hoort tot Odd Jobs.

gallery13uk.th.jpg

Ohja, hoe meer geld je inzet hoe moeilijker het wordt, zet je $500,- in dan is hij heel goed dan moetje soms ook 2 nummer gelijk indrukken.

Ruurd31.. :Y

is dat verplicht voor de 100%

Geplaatst:

Nee, enkel de missie 'Cesar Vialpando' is verplicht voor de 100%

De lowrider-missies die je daarna nog kan doen is puur om wat geld bij te verdienen en je te amuseren. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...