ACID Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 hoi, ik heb san andreas op de pc, en ik snap niet goed hoe je de missie cesar vivalpando moet dan ik weet wel hoe ik moet low riden maar dan staat er een pijltje schuin omhoog hoe doe ik die move grt. spacerune Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ha die Spacerune, welkom op het forum. De moves voor omhoog, omlaag, opzij weet je zie ik. Als er een pijltje schuin omhoog staat doe je gewoon een combinatie hiervan. Dus omhoog is 8 en naar rechts is 6. Als er dus een pijl schuin naar rechtsboven staat druk je de 8 en de 6 tegelijk in. Vergt enige oefening, maar werkt uiteindelijk....succes Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Hallo spacerune, je kunt informatie over deze opdracht vinden op wikigta.org hier is het effe uitgetypt: -------------------------------------------------------------------------------- Cesar vialpando In deze missie moet je gaan letten op Kendl, omdat Sweet haar vriend niet vertrouwd. Ga eerst naar de garage in "Willowfield", daar krijg je een lowrider, vanaf nu kan je je Lowriders tunen in de Loco low co. Rij de modshop in, je kan kiezen of je iets wilt tunen, maar je kan ook gewoon niks kiezen. Ga hierna naar Unity Station. Daar aangekomen moet je tegen je tegenstander "strijden" , kies hoeveel je inzet en laat de wedstrijd beginnen! [edit]De controls: Numpad 2: Naar Beneden Numpad 4: Naar Links Numpad 6: Naar Rechts Numpad 8: Naar Boven Nadat je hebt gewonnen krijg je nog een cutscene te zien en heb je de missie gehaald! Beloning: het geld wat je hebt ingelegd Bewerkt: 6 november 2005 door gta-freak2 Reageren
ACID Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 oke dank je wel voor de hulp Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Mocht je de missie gehaald staat er een bouwvakker (plaatje, hieronder) buiten bij de muur, dan kun je de missie nog een keer doen met een Lowriderauto. Dan moet je weer inzetten en deze submissie hoort tot Odd Jobs. Ohja, hoe meer geld je inzet hoe moeilijker het wordt, zet je $500,- in dan is hij heel goed dan moetje soms ook 2 nummer gelijk indrukken. Ruurd31.. Bewerkt: 6 november 2005 door ruurd31 Reageren
cj_sucks Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Mocht je de missie gehaald staat er een bouwvakker (plaatje, hieronder) buiten bij de muur, dan kun je de missie nog een keer doen met een Lowriderauto. Dan moet je weer inzetten en deze submissie hoort tot Odd Jobs. Ohja, hoe meer geld je inzet hoe moeilijker het wordt, zet je $500,- in dan is hij heel goed dan moetje soms ook 2 nummer gelijk indrukken. Ruurd31.. is dat verplicht voor de 100% Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Nee, enkel de missie 'Cesar Vialpando' is verplicht voor de 100% De lowrider-missies die je daarna nog kan doen is puur om wat geld bij te verdienen en je te amuseren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.