Jump to content

De missies van Joey

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan je wel wat tips geven maar welke missie kan je niet halen dan?

- Mike Lips' last lunch

- Farewell Chunky Lee Chong

- Van heist

- Cippriani's chauffeur

- Dead skunk in the trunk

- The getaway

EDIT

Mike Lips' last lunch

Je moet in een auto een autobom plaatsen en hem weer terugzetten op dezelfde plek binnen een bepaalde tijd. De auto staat in bij Marco's Bistro in Saint Marks.

Rijd rustig aan, maak de auto niet stuk, want de auto mag er niet beschadigd uitzien!

Als hij beschadigd is verschijnt het logo van Pay 'N Spray op de map.

mikelipslastlunch0fb.jpg

Farewell Chunky Lee Chong

Bij deze missie moet je Chunky Lee Chong vermoorden.

Zorg dat je een wapen hebt en genoeg health en/of armor.

Ga dan naar China Town, dan zie je een filmpje, negeer de mannetjes met knuppels en schiet meteen

Chunky Lee Chong dood, zorg dan dat je zo snel mogelijk uit China Town wegkomt en je hebt de missie gehaald.

Van heist

Je moet een Securitycar stelen.

Neem een stevige auto , zoals een Rumpo en rij naar de Securitycar.

Ram hem hard en je zal 2 sterren krijgen , de politie zit nu achter je aan. Blijf

de Securitycar rammen tot hij genoeg schade heeft. Als de Securitycar

genoeg beschadigd is , zullen de bewakers uitstappen.

Spring in de Securitycar en rij ermee naar de haven. Parkeer hem daar in de

speciale garage en stap uit.

Cippriani's chauffeur

Deze missie is simpel, je moet Toni Cipriani ophalen ergens heen brengen en weer terug brengen.

Dead skunk in the trunk

Bij deze missie moet je een auto ophalen en vernietigen.

Maar het is een val, je word door 2 auto's achtervolgd en je moet de 2 auto's afschudden.

Als je dat hebt gedaan moet je de auto vernietigen bij de Car Crusher.

The getaway

In deze missie van je de chauffeur van een viertal bankovervallers.

Haal de bankovervallers op en breng ze naar de bank, als ze de bank hebben overvallen heb je 3 sterretjes.

Ga zo snel mogelijk naar de Pay'N Spray en breng daarna de bankovervallers weg.

Bewerkt: door Mark B.
  • 3 weken later...
Geplaatst:

eigenlijk zoek ik een hint voor een missie dat je joey en toni (wel meer) moet ophalen met zo’n lange auto

en als ik dan roni ophaal komen er van die busjes van die visboertjes

Eigenlijk heb ik hier niet echt een tip voor, maar ik kan het proberen. Je moet zo snel mogelijk rijden en bij de ingang van Salvatore's landgoed staan er volgens mij 2 busjes die de weg blokkeren. Je moet proberen om precies tussen die 2 busjes door te rijden. Mocht dit niet lukken, dan kun je altijd nog proberen om via het strand te gaan, de rots op te rijden en dan de garage binnengaan. (Tenminste, als je met een Limo tegen de rotsen op kunt rijden.)

Veel succes nog met het halen van de missie.

Lukt het echt niet, post dan hier je savedgame door hem up te loaden met Rapidshare, dan haal ik hem wel voor je ;)

Bewerkt: door NandroDavids

Waar heb je hem gepost dan :?

Heb je je savedgame op Rapidshare gezet? Zo ja, dan moet je de link kopiëren en dan hier neerzetten.

Bewerkt: door NandroDavids
  • 1 maand later...
Geplaatst:
Waar heb je hem gepost dan :?

Heb je je savedgame op Rapidshare gezet? Zo ja, dan moet je de link kopiëren en dan hier neerzetten.

Laat het maar zitten ik probeer het wel telkens

Geplaatst:

Mmm... 4 dubbele post.

Ik heb een vraag over de eerste missie van Joey waarbij je een bom moet laten plaatsen. Moet die auto mooi rechtstaan op zijn parkeerplaats of niet. Want telkens als ik hem parkeer en uitstap zegt men dat ik de auto juist moet plaatsen en dan ontplof ik?

Je moet niet denken dat op WiKiGTA nog neits staat hoor ;) , want we zijn druk bezig met GTA3. We hebben al een aantal missies gedaan. (Jou missie)

Bij deze missie moet je een bom in de wagen laten zetten, rijd terug naar Saint Mark Bistro en schakel de bom in. Dan loop je het terrein af en zal Mike Lip in de auto stappen en boem. Mike lip is dood en de missie is gehaald.

Edit: How vergeten je vraag te beantwoorden, als je de bom in de auto hebt geplaatst rijd je terug. Je zet de auto in de blauwe marker op het parkeer terrein en je schakeld de bom in (je kunt hem heel recht parkeren, maar ook een klein beetje scheef). Je loopt van het terrein af, en Mike Lip zal naar zijn auto gaan (Dit gebeurt in een cutscene) en de auto ontploft.

Succes!!

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...