Jump to content

Wat kijk je nu?

Recommended Posts

• Reacties 668
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

66

• DaddyPimp

37

• DenkaanHenk

35

• AmsterdamBoy

28

Geplaatst:

Dat vindt jij misschien. Nou ik vindt het wel mee vallen hoor... stomme sinterklaas. Mijn broertje gelooft er nog in.. hij wil vanavond zelfs zijn schoen gaan zetten. Hij verwacht echt dat hij alles krijgt. Ik ga voor de gein vanavond ook mijn schoen zetten en dan ga ik aan mijn moeder vragen niks in mijn schoen te doen.. kijken hoe mijn broertje reageert

Geplaatst:
Dat vindt jij misschien. Nou ik vindt het wel mee vallen hoor... stomme sinterklaas. Mijn broertje gelooft er nog in.. hij wil vanavond zelfs zijn schoen gaan zetten. Hij verwacht echt dat hij alles krijgt. Ik ga voor de gein vanavond ook mijn schoen zetten en dan ga ik aan mijn moeder vragen niks in mijn schoen te doen.. kijken hoe mijn broertje reageert

Dat is lullig.

Het is toch de bedoeling dat je het spelletje meespeelt.

Dat zou jij ook super hebben gevonden toen je klein was.

Bye the way, is er hier iemand die nog in Sinterklaas geloofd? Anders is dit gesprek namelijk niet zo verstandig ;).

Geplaatst:

mwoah ik vond het eigenlijk wel leuk bedacht. maar je hebt gelijk. Ik moet het spelletje maar meespelen denk ik. Ik geloof niet meer in sint.

Geplaatst:

Ik geloof er nog in(moet voor mijn nichtje!). Maar ik kijk nu ook de intocht van Sinterklaas(mijn nicht dan).

Geplaatst:

hahaha, eigenlijk moet je gewoon het spelletje meespelen. Wanneer en hoe kwamen jullie erachter? ik heb het volgens mij gewoon zelf ontdekt

Geplaatst:

Geen idee, das al zeker 5 jaar terug ofzo. :{

Waarschijnlijk hebben me ouders het gewoon verteld.

Hoe kan je trouwens en op je pc zitten en iets kijken?

Geplaatst:

Ik kijk nu het "toekomstige" Nederlands elftal (Jong Oranje). Ze spelen op Talpa :puh: , in Slovenie voor een EK ticket!

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

Ik keekde net Australie - Uruguay 1-0 (Australie wint na strafschoppen)

Guus Hiddink weer..

Nu kijk de wereld kampioenschappen gewichteffen in Doha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...