Juice Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Intocht van sinterklaas want mijn broertje zit daar naar te kijken Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik kijk een beatbox filmpje. Van de een na beste beatboxer op de wereld. En dat is Roxorloops. Reageren
The Don Corleone Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Intocht van sinterklaas want mijn broertje zit daar naar te kijken Dat is toch geweldig? Reageren
Juice Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Dat vindt jij misschien. Nou ik vindt het wel mee vallen hoor... stomme sinterklaas. Mijn broertje gelooft er nog in.. hij wil vanavond zelfs zijn schoen gaan zetten. Hij verwacht echt dat hij alles krijgt. Ik ga voor de gein vanavond ook mijn schoen zetten en dan ga ik aan mijn moeder vragen niks in mijn schoen te doen.. kijken hoe mijn broertje reageert Reageren
Jorge_F Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Dat vindt jij misschien. Nou ik vindt het wel mee vallen hoor... stomme sinterklaas. Mijn broertje gelooft er nog in.. hij wil vanavond zelfs zijn schoen gaan zetten. Hij verwacht echt dat hij alles krijgt. Ik ga voor de gein vanavond ook mijn schoen zetten en dan ga ik aan mijn moeder vragen niks in mijn schoen te doen.. kijken hoe mijn broertje reageert Dat is lullig. Het is toch de bedoeling dat je het spelletje meespeelt. Dat zou jij ook super hebben gevonden toen je klein was. Bye the way, is er hier iemand die nog in Sinterklaas geloofd? Anders is dit gesprek namelijk niet zo verstandig . Reageren
Juice Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 mwoah ik vond het eigenlijk wel leuk bedacht. maar je hebt gelijk. Ik moet het spelletje maar meespelen denk ik. Ik geloof niet meer in sint. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik geloof er nog in(moet voor mijn nichtje!). Maar ik kijk nu ook de intocht van Sinterklaas(mijn nicht dan). Reageren
Juice Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 hahaha, eigenlijk moet je gewoon het spelletje meespelen. Wanneer en hoe kwamen jullie erachter? ik heb het volgens mij gewoon zelf ontdekt Reageren
Upstream Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Geen idee, das al zeker 5 jaar terug ofzo. Waarschijnlijk hebben me ouders het gewoon verteld. Hoe kan je trouwens en op je pc zitten en iets kijken? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Arie en Bastiaan Part II , van MasterMovies.nl Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Die heb ik ook gezien, die is vet! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Ik kijk nu het "toekomstige" Nederlands elftal (Jong Oranje). Ze spelen op Talpa , in Slovenie voor een EK ticket! Ruurd31.. :'D Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Ik keekde net Australie - Uruguay 1-0 (Australie wint na strafschoppen) Guus Hiddink weer.. Nu kijk de wereld kampioenschappen gewichteffen in Doha Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Nu kijk ik ook voetbal, jong Nederland - jong Slovenie. Ruurd31.. :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.