philip14 Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 ik kijk de trailer van FIFA Straat 3 Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Vanaf 3:00 wordt het vet. Reageren
Wesley Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik ga zo kijken naar een filmpje van de Luchtmacht. Ik ga eerst effe me nummer afluisteren en dan ga ik kijken Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Naar de Groene, Halloween skin van GTAForum Reageren
Wesley Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik kijk nu naar me monitor, maar ik kijk ook naar Discovery Channel (op TV dus). Ik kijk naar Mythbusters op Discovery, over een paar min ga ik switchen van channel naar Wegmisbruikers Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik ben me aan het vervelen op YouTube. Nu snap ik ook waarom je mensen met hun mobiele telefoon hele concerten op ziet nemen; zodat je er later nog eens van kunt nagenieten. Hier was NilsHolgersson ook bij; Het schijnt dat de Rolling Stones nog eenmaal een wereldtournee willen doen, daarna gaat Keith met pensioen. Maar ik las ook dat de Jostiband een album met Stones-nummers in de planning heeft staan, om het gat te vullen. Ze zitten er wel eens compleet naast qua maat, maar dat zitten de echten ook. Met James Brown, John Lennon, Jim Morrison en Jimi Hendrix overleden, Rolling Stones gestopt en Chuck Berry achter de rollator zit de kans er dik in dat ik binnen afzienbare tijd voor mijn muzikale behoefte volledig ben aangewezen op de Jostiband. Een Josti-pit bouwen.. it's only rock 'n roll, but I like it. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.