Goliat Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 americas funiest home videos Reageren
RonaldVC Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Vanavond komt The Blair Witch Project er op. Kan iemand mij vertellen waar dat precies over gaat? Jahoor dat kan ik wel. Maar dan is het niet leuk meer. Gewoon lekker kijken dus, met het licht uit en alleen.. Dat is het mooiste Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Vanavond komt The Blair Witch Project er op. Kan iemand mij vertellen waar dat precies over gaat? Jahoor dat kan ik wel. Maar dan is het niet leuk meer. Gewoon lekker kijken dus, met het licht uit en alleen.. Dat is het mooiste Het schijnt de engste film van Amerika te zijn? Maar aangezien ik voor The Ring 2, ook niet in me broek poepte...(van The Ring 1 wel :$ ). Zal dit ook wel meevallen! Bewerkt: 4 februari 2006 door -Niels- Reageren
LucasV Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Journaal, net begonnen. Reageren
Svenie Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) fc de kampioenen op één leuke serie Bewerkt: 4 februari 2006 door gta idiood Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 The Blair Witch Project.... Ik vind hem echt geen reet aan, er gebeurt helemaal geen donder! Reageren
Froop Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 The Blair Witch Project.... Ik vind hem echt geen reet aan, er gebeurt helemaal geen donder! Omdat je 13 bent. Ik heb hem gezien toen ik 9 was, dan is ie eng. Ik kijk nu naar mijn beeldscherm, aangezien ik dit typ. Ik heb net een film gekeken, 'American Pie: Band Camp' genaamd. Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 The Blair Witch Project.... Ik vind hem echt geen reet aan, er gebeurt helemaal geen donder! Omdat je 13 bent. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben geen 13. Ik ben 14, bijna 15! En zelfs lui van 18 vonden hem eng! Reageren
Froop Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik dacht dat je 13 was. Foutje kan gebeuren. Het ligt er ook aan op welk tijdstip je hem kijkt. Kijk je hem overdag, is hij geen zak aan. Kijk je hem 'savonds/'s nachts, dan is hij best eng. Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik dacht dat je 13 was.Foutje kan gebeuren. Het ligt er ook aan op welk tijdstip je hem kijkt. Kijk je hem overdag, is hij geen zak aan. Kijk je hem 'savonds/'s nachts, dan is hij best eng. Naja, hij is net afgelopen. Dus...ik vond hem niets aan! Reageren
RobbertR Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Ik heb hem ook gekeken. Maar veel onduidelijkheid over die film. 1. Wat betekende die op gestapelde stenen voor hun tent? 2. Waarvoor rende ze als een gek weg( voordat dat slijm op een van die rugzakken zat)? Het ging wat snel allemaal. 3. Josh smeerde hem. Later hoorde je hem schreeuwen, het leek mij dat hij dood ging ofzo. En die takjes voor de tent me die kleding stukken er om heen gebonden leek me een bevestiging van zijn dood!? 4. Wat wat was dat rode spul wat er in die kleding van Josh zat bij die takjes voor hun tent? 5. Dat huis op het laatst, toen hoorde ze Josh boven, toen beneden, en op het laatst stond er iemand in een hoek. Wie of wat was dat. Het ging namelijk snel Reageren
Svenie Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 ik ben nu aan het kijken naar men zus die playstation speelt Reageren
Svenie Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 het 7 uur nieuws op vtm Reageren
RobbertR Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Naar de opening van de Olympische spelen in Turijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.