GTA-Sheep Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Ik zit thans weer eens vast in de vliegschoolmissies. Al een keertje voor iemand anders gehaald, maar het lukt me in het geheel niet meer nu. Zou iemand misschien tijd en zin hebben even voor me te vliegen? Mag helemaal afgemaakt worden, maar geen cheats a.u.b. Dank alvast!!! Dat was stom zeg.....bijlage er niet bijgedaan.....alvast bedankt Ruurd31! Bewerkt: 6 november 2005 door GTA-Sheep
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Gehaald: :'D Link naar Save-Game: http://rapidshare.de/files/7262839/GTASAsf1.b.html Cheats en/of mods gebruikt: Nee Beloning: - Flying Skill + - Nieuwe vliegmissies (N.O.E ect.) - Als je alles op goud hebt krijg je nog een Hunter (alles is al bijna goud op 2 na). Succes verder, Ruurd31.. Als hij het niet doet meld het even! Bewerkt: 6 november 2005 door ruurd31
Dizzee Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ik heb op die 3 laatste opdrachten ff goud gehaald, het geeft toch niet he ruurd? Zeer goed dat je geholpen hebt. http://rapidshare.de/files/7263500/GTASAsf1.b.html Je kiest maar he danny.
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Oh nee, natuurlijk niet! Ik vind het juist super dat je me nog te hulp schoot! Erg bedankt, als ik jou kan helpen? Zeg het maar! Nu is idereen weer blij toch GTA-Sheep (zeg maar niet Danny :$ )?? Ff snel offtopic: Dizzee mooie Signature. Ik heb wel een wens, Ruurd31.. Bewerkt: 6 november 2005 door ruurd31
GTA-Sheep Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Hij werkt als een zonnetje...dank je wel Ruurd31!!!!
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Gelukkig, bedankt ook Dizzee. Ohja met de Hunter kun je politie missies doen, dat is zo handig dat als je de missie doet krijg je politie achter je aan krijgt dat ze je niet kunnen doden! Ohja doe de politiemissie bij jou 'prive'-vliegveld want dan heb je niet last van wolkenkrabbers enzovoort. Je beloning van die missie wordt 150% Body Amor. Daar ook succes ermee, Ruurd31.. Bewerkt: 7 november 2005 door Big Smoke
Recommended Posts