jeffrey westerhof Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Hallo, ik ben al een tijdje bezig om gang area`s over te nemen maar dat lukt niet. ik zie alleen stukjes groen op de map maar geen andere kleuren(zoals paars en geel). Het spel is voor de pc. zou iemand mij kunnen helpen dat uit te leggen wat je dan precies moet doen, Alvast bedankt Jeffrey Reageren
gta 88 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Hallo,ik ben al een tijdje bezig om gang area`s over te nemen maar dat lukt niet. ik zie alleen stukjes groen op de map maar geen andere kleuren(zoals paars en geel). Het spel is voor de pc. zou iemand mij kunnen helpen dat uit te leggen wat je dan precies moet doen, Alvast bedankt Jeffrey zie je allen maar groen heb je codes gebrukt of zo ik ben bang dat je op nieuwe moet beginngen Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Hallo,ik ben al een tijdje bezig om gang area`s over te nemen maar dat lukt niet. ik zie alleen stukjes groen op de map maar geen andere kleuren(zoals paars en geel). Het spel is voor de pc. zou iemand mij kunnen helpen dat uit te leggen wat je dan precies moet doen, Alvast bedankt Jeffrey Hey Jeffrey, Het kan zijn dat je al alle gang area's hebt overgenomen die je kunt overnemen. Als dat zo is raad ik je aan om gewoon weer met de missies verder te doen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Hej Jeffrey welkom op dit forum , Hier zijn al velen topic over gemaakt gebruik de zoekfunctie (klik) de andere keer eens eerst als je wilt :$ . Hier je antwoord op de 1e vraag: ik ben al een tijdje bezig om gang area`s over te nemen maar dat lukt niet. Het is niet moeilijk. Je ziet Ballas of Vagos lopen, als je 3 mensen in dezelfde terrortorium dood krijg je een gang war. Er zijn zegmaar 3 levels bij een Gang-war, - De eerste level komen ze met een pistooltje, knuppel of een Uzi ect. op je af. - De tweede level komen ze alleen met AK47, of een Uzi ect. op je af. - Bij level drie komen ze bijna alleen met AK47 op je af af en toe met een Uzi ect op je af. Een paar handige tips om hem te halen: - Gebruik zelf ook een AK47 of een M4 (De AK47 en de M4 zijn gelijk, maar de ene is van de criminelen en de andere van de politie), neem ook een sniper mee want als je ze van ver ziet kun je al een paar dood maken met een sniper. - Probeer alle 3 de levels te overleven het is handig om een "Body Amor" te dragen en een volle "healt", je kunt ze allebeide vergroten door een politie missie of ziekenhuismissie te doen. Hier de antwoord op de volgende vraag: ik zie alleen stukjes groen op de map maar geen andere kleuren(zoals paars en geel). Je zou ze allemaal al kunnen hebben gehaald, dat kun je controloren door tijdens het spel op Escape te drukken en dan op Stats te klikken en dan Gangs, dan staat er geloof ik ergens tussen, Terrororiums under control als dat 100% is heb je ze allemaal in de macht. Mocht dat niet zo zijn is het een foutje en moet je helaas overnieuw beginnen. Ruurd31.. Bewerkt: 6 november 2005 door ruurd31 Reageren
gta 88 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 het is best moeilijk om het over te nemn maar neem gewoon een goede locatsie ik denk dat iedereeen er zekker in 1 week over Reageren
gta 88 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) je wild niet weten wat ik heb gehad ik heb stukje over genomen k vlieg trug naar sanfiero en opeens hoor je j hood is onder atac ik mijn vlieg tuig paken en snel trug vliegen ik was al te laaat het was weer van de ballas:-( het paken van een stukje is niet zo moelijk maar ze pakken het snel weeer trug en dat is dussse zorg dat je snel alle over neemt Bewerkt: 6 november 2005 door gta 88 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Dat hoeft niet GTA88, als je er in beeld komt "your hood is under attack" dan loop je gewoon even je Save-house binnen en weer naar buiten en de war is over (je hoeft niet te saven). Je hood is nog wel steeds van jou! Wil niet als mod overkomen maar volgende keer je berichtje (hierboven) editen als je nog wat toevoegen wilt, Ruurd31.. Bewerkt: 6 november 2005 door ruurd31 Reageren
gta 88 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 neneen is niet waar op de xbox niet hoor Reageren
gta 88 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 neneen is niet waar op de xbox niet hoor en dan nog je minden ergen de red kontruy rijd en je bent te laat bij je saven huis dan ben je nog je stukje grond kwijd meestal duurt het 5 min dat ze het hebben over genomen je kunt 3 dingen 1 1er snel heen rijden 2 gewoon laten uit vechten soms heb j geluk dat ze het niet winnen 3 in een save huis gaan en weer uit dan is de hood nog van jouw 4rij niet midden in de redcounty wat anders heb je pech het duurt mestal 5 a 10 minuten als het hebben over genomen zo niet heb je geluk Reageren
cj_sucks Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 heb je wel de missie doberman gedaan? Reageren
gta 88 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 heb je wel de missie doberman gedaan? al lang heb al bijna uit gespleet ben al weer bij riot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.