Enigma101 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) XBox: Opstijgen: A Dalen: B Vliegen: Duw de linkse analoogstick naar voren en druk A Schieten: R ingedrukt houden om te richten en druk L om te schieten Wielen: Klik op de rechter analoogstick Draaien: Witte of zwarte knop ingedrukt houden dit werkt bij mij niet !!! als ik dit doe : "Duw de linkse analoogstick naar voren en druk A" ga ik met mijn snuit naar voren en mijnen staart omhoog en vuur ik raketten af dus dat werkt niet Grtz , Enigma Bewerkt: 6 november 2005 door Enigma101 Reageren
bigG Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Welkom op het forum, er is hier een handige zoekfunctie (rechts bovenaan op zoeken klikken) waardoor je gemakkelijk het hele forum kunt doorzoeken. Daarmee kwam ik hier *klik hierop* uit. Reageren
Enigma101 Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) ik heb het op de xbox mischien ?? en waarvan denkt ge dat het stukje uit komt verzonnen ofzo ??? Bewerkt: 6 november 2005 door Enigma101 Reageren
bigG Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Sorry hoor, ik had gewoon een klein foutje gemaakt. Gebeurt er helemaal nix of gebeurt er iets anders? Als er nix gebeurt (ook op de grond of waar dan ook niet) dan is het waarschijnlijk zo dat je controller naar de *piep* is. Reageren
Enigma101 Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) heb wel een S-controller mischien dat dat iets uitmaakt ?? Bewerkt: 6 november 2005 door Enigma101 Reageren
bigG Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Uhm, ik heb helemaal geen xbox, en ik weet niet eens wat een S controller is. Reageren
Enigma101 Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 een andere soort deze heb ik : en de normale (oude): @mod's als ze te groot zijn sorry Reageren
bigG Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ze zijn niet te groot hoor Is die S controller draadloos? En doen de knopjes uberhaupt wel wat? Reageren
Enigma101 Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Ze zijn niet te groot hoor Is die S controller draadloos? En doen de knopjes uberhaupt wel wat? uberhaupt ??? de mijne zijn niet draadloos maar die kunt ge kopen Reageren
bigG Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Sorry maar dan zou ik het ook niet verder weten, mischien een instelling verandert? Reageren
Enigma101 Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 ik heb vanaf het spel niks verandert Reageren
Enigma101 Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 ik heb het ondervonden het was de rechte analoge stick een tijdje naar voren(of achter)duwen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.