NineEleven Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 ik heb juist het san andreas letter type gedownload voor een signature te maken, maar krijg het niet geinstalleerd, raar want eerder dit jaar heb ik wel een speciaal lettertype kunnen instaleren, ik wil het gebruiken in photoshop 7.0 help me Reageren
Froop Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 topic 1 topic 2 Gebruik die zoekfunctie eens zal ik zeggen. Reageren
The Mafia Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Stel deze vragen in het Photoshop Q&A topic Reageren
Juice Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) @ NineEleven: Je gaat eerst naar Start-->Zoeken Klik ''Alle bestanden'' aan en typ in: C:\WINDOWS\Fonts Klik op de map fonts. als het goed is zie je nu allemaal lettertypen. Ga nu naar www.dafont.com of een andere lettertype site en klik op download. Ga nu met je muis op het bestandje staan waar het windows-logo'tje voorstaat. Houd de muisknop ingedrukt en sleep hem naar het venstertje waar al de lettertypen inzaten en klaar is kees. als je nog vragen hebt kun je me pb'en veel succes! Juice Bewerkt: 6 november 2005 door Juice Reageren
NineEleven Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 oke thx hier kan een op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.