peter99 Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 hey ik had een vraag : hoe moet ik een poppetje (of heel groepje in deze cel laten rondlopen ?) Reageren
masterkey Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 met main scm maar hoe moet je mij niet vragen Gta back to action 10% Reageren
JGuntherS Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Ik weet wel hoe je eenmalig (voor een missie ofzo) een poppetje laat rondlopen. Eerst model laden: 0247: request_model #MALE01 038B: load_requested_models :POP_1 00D6: if 0 8247: NOT model #MALE01 available 004D: jump_if_false £POP_2 0001: wait 0 ms 0002: jump £POP_1 :POP_2 ; hier gaat je missie verder dan En maken: 009A: $mijnpop = create_actor 4 #MALE01 at 0.0 0.0 0.0 Opruimen: 0249: release_model #MALE01 Voorbeeld-geheel: :POP 0247: request_model #MALE01 038B: load_requested_models :POP_1 00D6: if 0 8247: NOT model #MALE01 available 004D: jump_if_false £POP_2 0001: wait 0 ms 0002: jump £POP_1 :POP_2 009A: $mijnpop = create_actor 4 #MALE01 at 0.0 0.0 0.0 :POP_3 0249: release_model #MALE01 Hoe je een groepje vaak laat rondlopen (dus net als met de parked_car_generator commandos) weet ik (nog) niet Bewerkt: 6 november 2005 door JGuntherS Reageren
peter99 Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ik weet wel hoe je eenmalig (voor een missie ofzo) een poppetje laat rondlopen.Eerst model laden: 0247: request_model #MALE01 038B: load_requested_models :POP_1 00D6: if 0 8247: NOT model #MALE01 available 004D: jump_if_false £POP_2 0001: wait 0 ms 0002: jump £POP_1 :POP_2 ; hier gaat je missie verder dan En maken: 009A: $mijnpop = create_actor 4 #MALE01 at 0.0 0.0 0.0 Opruimen: 0249: release_model #MALE01 Voorbeeld-geheel: :POP 0247: request_model #MALE01 038B: load_requested_models :POP_1 00D6: if 0 8247: NOT model #MALE01 available 004D: jump_if_false £POP_2 0001: wait 0 ms 0002: jump £POP_1 :POP_2 009A: $mijnpop = create_actor 4 #MALE01 at 0.0 0.0 0.0 :POP_3 0249: release_model #MALE01 Hoe je een groepje vaak laat rondlopen (dus net als met de parked_car_generator commandos) weet ik (nog) niet welk progamma voor gta kan ik hiervoor gebruiken ? en waar moet je dat invoeren ? in een hele lijst met missie scripts ? dan lukt het wel Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Je hebt de mission builder nodig en SA place manager. Maar voordat je gaat SCM modden raad ik je aan de Tutorial van JGuntherS door te lezen. Daar leer je de 'Basis' Tutorial Reageren
JGuntherS Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ik weet trouwens niet wat er gebeurt als je dat gewoon op de plek in de tut (INITIAL_1) neerzet, dat moet je maar proberen (vanwege de labels). Reageren
peter99 Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 welke versies kan ik voor sa gebruieken ? bv missionbuilder 8.1 ofzow Reageren
JGuntherS Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Ik heb deze code in SA MB 0.33 gebruikt (link staat in de tutorial). Voor VC moet je geloof ik hiervoor de nieuwste versie hebben Bewerkt: 9 november 2005 door JGuntherS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.