Jump to content

poppetje laten rond lopen


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet wel hoe je eenmalig (voor een missie ofzo) een poppetje laat rondlopen.

Eerst model laden:

0247: request_model #MALE01
038B: load_requested_models

:POP_1
00D6: if 0
8247:	NOT model #MALE01 available
004D: jump_if_false £POP_2
0001: wait 0 ms
0002: jump £POP_1

:POP_2
; hier gaat je missie verder dan

En maken:

009A: $mijnpop = create_actor  4 #MALE01 at  0.0  0.0  0.0

Opruimen:

0249: release_model #MALE01

Voorbeeld-geheel:

:POP
0247: request_model #MALE01
038B: load_requested_models

:POP_1
00D6: if 0
8247:	NOT model #MALE01 available
004D: jump_if_false £POP_2
0001: wait 0 ms
0002: jump £POP_1

:POP_2
009A: $mijnpop = create_actor  4 #MALE01 at  0.0  0.0  0.0

:POP_3
0249: release_model #MALE01

Hoe je een groepje vaak laat rondlopen (dus net als met de parked_car_generator commandos) weet ik (nog) niet

Bewerkt: door JGuntherS
Geplaatst:
Ik weet wel hoe je eenmalig (voor een missie ofzo) een poppetje laat rondlopen.

Eerst model laden:

0247: request_model #MALE01
038B: load_requested_models

:POP_1
00D6: if 0
8247:	NOT model #MALE01 available
004D: jump_if_false £POP_2
0001: wait 0 ms
0002: jump £POP_1

:POP_2
; hier gaat je missie verder dan

En maken:

009A: $mijnpop = create_actor  4 #MALE01 at  0.0  0.0  0.0

Opruimen:

0249: release_model #MALE01

Voorbeeld-geheel:

:POP
0247: request_model #MALE01
038B: load_requested_models

:POP_1
00D6: if 0
8247:	NOT model #MALE01 available
004D: jump_if_false £POP_2
0001: wait 0 ms
0002: jump £POP_1

:POP_2
009A: $mijnpop = create_actor  4 #MALE01 at  0.0  0.0  0.0

:POP_3
0249: release_model #MALE01

Hoe je een groepje vaak laat rondlopen (dus net als met de parked_car_generator commandos) weet ik (nog) niet

welk progamma voor gta kan ik hiervoor gebruiken ?

en waar moet je dat invoeren ? in een hele lijst met missie scripts ?

dan lukt het wel

Geplaatst:

Je hebt de mission builder nodig en SA place manager.

Maar voordat je gaat SCM modden raad ik je aan de Tutorial van JGuntherS door te lezen.

Daar leer je de 'Basis'

Tutorial

Geplaatst:

Ik weet trouwens niet wat er gebeurt als je dat gewoon op de plek in de tut (INITIAL_1) neerzet, dat moet je maar proberen (vanwege de labels).

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb deze code in SA MB 0.33 gebruikt (link staat in de tutorial). Voor VC moet je geloof ik hiervoor de nieuwste versie hebben

Bewerkt: door JGuntherS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...