Proximitus Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Heej mensen, ik zat me zo af te vragen he, over die pastor richards.. ik weet dat ie uit het spel is gehaald omdat die acteur is overleden enzo.. maar ik vraag me af, of iemand niet een plaatje of een txd heeft van hoe die eruit ziet.. ik ben der erg benieuwd na, dus ik hoop dat de mensen hier me kunnen helpen Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Pastor Richards kun je zien in de missie 'The Party'. Hier een plaatje van hem: Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ik heb net een artikel voltooid over Pastor Richards, zie hier. Reageren
Follow Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Lantyz volgensmij in de eerste zin zit een foutje. Deze Zin: Pastor Richards een een rechtse geloofsextremist uit Vice City. Reageren
Mark B. Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Goede informatie Lantyz! Maar Friemel ooit van Google gehoord?! Reageren
Goliat Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 de stem van pastor richerds is dood maar hadden ze dan niet gewoon een andere kunne nemen? Reageren
Mark B. Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Weet ik niet maar volgens mij is hij overleden na de release van Vice City.. Reageren
Goliat Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 wrm zitie er dan niet in? behalve in de party en de radio dan? Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 de stem van pastor richerds is dood maar hadden ze dan niet gewoon een andere kunne nemen? Dan hadden ze een nieuwe voice actor moeten vinden, en alles wat David Green al ingesproken had (zijn reclames, en heel stuk op VCPR) moeten vervangen, in de korte tijd die ze nog hadden. Weet ik niet maar volgens mij is hij overleden na de release van Vice City.. Ik weet niet waaraan David Green is overleden, maar wellicht heeft hij niet tot aan zijn sterfbed kunnen werken. Reageren
Goliat Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 de stem van pastor richerds is dood maar hadden ze dan niet gewoon een andere kunne nemen? Dan hadden ze een nieuwe voice actor moeten vinden, en alles wat David Green al ingesproken had (zijn reclames, en heel stuk op VCPR) moeten vervangen, in de korte tijd die ze nog hadden. Weet ik niet maar volgens mij is hij overleden na de release van Vice City.. Ik weet niet waaraan David Green is overleden, maar wellicht heeft hij niet tot aan zijn sterfbed kunnen werken. ja dat klinkt wel logisch bedankt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.