BaasB Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Ik heb wat vragen over San Andreas (misschien kan niemand ze beantwoorden) -Hoe oud is de moeder van CJ geworden? -Hoe is CJ's broertje Brian doodgegaan? door een natuurlijke dood zoals AIDS ofzo of is hij vermoord? En als hij is vermoord: waarom? -Hoe oud is CJ -Hou oud is Sweet -Waarom is het na de missie Riot chaos in de stad (ik weet wel dat het iets met Tenpenny te maken heeft, maar niet precies wat) Alvast bedankt voor het antwoorden Bewerkt: 6 november 2005 door BaasB Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 1 ste vraag: geen idee iedergeval niet oud 2 de zou ik niet weten 3 de CJ schat ik tussen de 29 en de 39 4 de ik den tussen de 35 en de 41 5de De mensen zijn vanslag en gaan rellen voeren precies weet ik niet Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) -Hoe oud is de moeder van CJ geworden? Wordt niet gezegd -Hoe is CJ's broertje Brian doodgegaan? door een natuurlijke dood zoals AIDS ofzo of is hij vermoord? En als hij is vermoord: waarom? Wordt niet gezegd, maar ik denk vermoord door de ballas bij een gangwar. -Hoe oud is CJ Wordt niet gezegd -Hou oud is Sweet Wordt niet gezegd -Waarom is het na de missie Riot chaos in de stad (ik weet wel dat het iets met Tenpenny te maken heeft, maar niet precies wat) Tenpenny en zijn maten (C.R.A.S.H.) zijn corrupte politie-agenten die met duistere zaakjes bezigzijn. Hij krijgt een rechtzaak maar hij wordt vrijgesproken, heel de stad is het daar niet mee eens en zeggen dat het 'systeem' niet deugt. Daarom beginnen ze maar zelf misdaden te plegen. Bewerkt: 6 november 2005 door Dizzee Reageren
BaasB Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 -Hoe oud is de moeder van CJ geworden?Wordt niet gezegd -Hoe is CJ's broertje Brian doodgegaan? door een natuurlijke dood zoals AIDS ofzo of is hij vermoord? En als hij is vermoord: waarom? Wordt niet gezegd, maar ik denk vermoord door de ballas bij een gangwar. -Hoe oud is CJ Wordt niet gezegd -Hou oud is Sweet Wordt niet gezegd -Waarom is het na de missie Riot chaos in de stad (ik weet wel dat het iets met Tenpenny te maken heeft, maar niet precies wat) Tenpenny en zijn maten (C.R.A.S.H.) zijn corrupte politie-agenten die met duistere zaakjes bezigzijn. Hij krijgt een rechtzaak maar hij wordt vrijgesproken, heel de stad is het daar niet mee eens en zeggen dat het 'systeem' niet deugd. Daarom beginnen ze maar zelf misdaden te plegen. Thanx. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) CJ was toch ongeveer 18-25 .. Bewerkt: 6 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.