liltuner Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 (bewerkt) He hier is een screen een nieuwe en deze is niet fake,ik geef de link maar omdat ik niet wil spammen. dus kijk maar ff en zeg wat je er van vind. foto zie 2 posts hieronder! Bewerkt: 5 augustus 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 :o :o ehhh Liltuner je moet je daar registreren!! en da kom je er pas in(is er geen andere link) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 hier de screen,sorry jongens mag ik please ff voor 1x een klein spam dingetje hierop zette want ik heb geen andere manier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 niemand ziet het!!!!! snel Liltuner!!!!! goed zo!!! mooi plaatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 haha,nee ff serieus wat vinden jullie ervan? ik vind het wel een mooie screen zo zien we dat er ook mountainbike's in het spel zijn en niet all1 bmx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kareem Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 echt cool man !! kei cool dat betekend ook mountenbiken op mount chilad cool dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 ik vind het een mooi plaatje, en ik hoop dat we er nog vele van mogen zien en dat R* ons nou eens einderlijk die trailer gaat geven want ik wil niet w8ten tot september!!! :ph34r: :ph34r: (amen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 euhm,san andreas komt in oktober uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 ja ik weet het.... als je op zo'n mooi spel wacht dan zeg je soms domme dingen maar bedankt ik denk dat ik nu echt wel naar de dokter ga Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 hahaha,zullen we samen naar een psyghiater want we worden allebei gek van het spel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 (bewerkt) dat zou spannend zijn en dan hopen dat de "shrink"nou net een bloedmooie vrouw is dat zou echt cool zijn! Btw: misschien komt die traier pas in September??? Bewerkt: 5 augustus 2004 door Tanner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 Ik hou niet zo van dit gehuichel met copyrights, maar goed, EDGE heeft de screen vrijgegeven, dus hier is hij in het groot: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 eindelijk,hij is vrijgegeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 Als CJ veel fiets betekent het dan ook niet dat ie afslankt? (Lijkt me logisch). Misschien is dit dus ook een van de manieren om CJ af te laten slanken, en wie weet kun je ook (net zoals in GTA III en VC met rennen) ff hard fietsen en dat ook steeds langer volhouden door vaak te fietsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 Ik hou niet zo van dit gehuichel met copyrights, maar goed, EDGE heeft de screen vrijgegeven, dus hier is hij in het groot: wow ruige fiets, flinke vering Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.