Goliat Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 eey mense in de film salton sea is er een man en die heet ook tommy vercetti, is er soms een link tussen de film en gta vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Bedoel je The Salton Sea uit 2002? Ik heb even gekeken op IMDb, maar ik heb er weinig over gevonden in de namen, er stond wel Tom van Allen. Zie: http://www.imdb.com/title/tt0235737/ Ik weet er verder weinig over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Volgens mij heb je het verkeerd verstaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 nee in die film is tom van allen zijn echte naam maar hij heeft een identieteids crisis en noemt zich zelf tommy vercetti ennuh inderdaad salton sea uit 2002 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 GTA Vice City kwam ook uit in 2002. Het moet wel heel krap in tijd geweest zijn als de naam van die film afgeleid is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) welke datum is die film gereleased en welke datum is Vice city gereleased? want misschien heeft die film het wel van VC na geaapt. kan ook nog! Bewerkt: 9 november 2005 door dmx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 GTA Vice City is eind 2002 gereleased. De film kan het dus onmogelijk van het spel overgenomen hebben, aangezien ze dan in de laatste maanden voor het uitkomen van de film de naam gewijzigd zouden moeten hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 Misschien iets samen gedaan *lijkt me sterk*. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 blijkbaar is het dus niet van de film afgeleid maar wel erg toevallig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.