Goliat Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 als ik me game save dan saved die wel maar als ik m dan wil laden geeftie aan save game corupted. Is er iemand die weet wat ik er aan kan doen?? Reageren
MarcN Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Dan moet er iets mee gebeurt zijn. Dat kan niet zo maar komen, want het zou normaal moeten doen. Heb je geen back-up gemaakt? Want ik denk dat er weinig aan te doen valt. Of er moet bijvoorbeeld door een ander programma in gebruik zijn, of bijvoorbeeld geopent hebben, met kladblok ofzo, en verkeerd opgeslagen, of wat dan ook. Reageren
Stefan Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 heel vaak komt het doordat een Mod fout geinstaleerd is. kweenie of jij mod's instaleer. Reageren
Goliat Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 nou ik instaleer wel erg veel mods dus het zou wel kunnen, ik denk dat ik SA maar ff opnieuw instaleer ik laat 't wel weten alsie het weer doet Reageren
Goliat Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 heeft nix geholpen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Je moet even naar "Mijn Documenten" en dan naar "San Andreas User Files" dan verwijder je gta_sa.set. Als die verwijderd is moet hij het weer doen. Als je weer speelt maakt hij vanzelf weer een nieuwe gta_sa.set aan! Succes ermee, Ruurd31.. Edit: Volgende keer wel je eigen bericht editen als je er nog wat aan wilt toevoegen (Ik wil niet als mod overkomen maar het zijn de regels). Bewerkt: 7 november 2005 door ruurd31 Reageren
Goliat Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ok bedankt ik zal het proberen en sorry voor die dubbelpost, soms ben ik zo.............. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.