Johan O. Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 me Pc doet raar als er een bewegend gifje op de pagina staat heel me pagina word wit en dan weer normaal, vlekjes op de bewegende sigs enzo Help me B.V.D. Johan O. Reageren
Dizcid Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 kan je er een screenshot van maken? Reageren
Juice Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Als je het plaatje als .GIF opslaat waarschuwt hij ook dat er rare dingen kunnen gebeuren en dat er kleurgegevens verloren kunnen gaan. Ga naar Start-->Programma's-->Bureauassocoires-->Systeemwerkset--Systeemherstel en kies de dag voordat dit gebeurt is. Voortaan kun je beter je plaatje opslaan als .PNG Juice Bewerkt: 7 november 2005 door Juice Reageren
Johan O. Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Als je het plaatje als .GIF opslaat waarschuwt hij ook dat er rare dingen kunnen gebeuren en dat er kleurgegevens verloren kunnen gaan.Ga naar Start-->Programma's-->Bureauassocoires-->Systeemwerkset--Systeemherstel en kies de dag voordat dit gebeurt is. Voortaan kun je beter je plaatje opslaan als .PNG Juice euhmm ik heb window 98 SE die heeft geen systeemherstel en het ligt niet aan 'mijn' gifjes gewoon aan 'de' gifjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.