Girl Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Wat is je favoriete auto? Zeg ook waarom je dat vind. Mijne is de Meteor: Lekker snel, mooie vorm, rijd gewoon lekker. Reageren
Tim Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Dit is niet negatief bedoelt hoor, maar zou je de volgende keer de titel van de topic in gewoon ABN doen, sommige mensen hebben moeite met msn taal -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- sorry had even niet gezien dat je het ook in het ABN neerzette Bewerkt: 7 november 2005 door Tim Reageren
need my speed Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Mijne is ook de Meteor. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Mijne is de Michelli Roadster, lekker snel. Reageren
Lantyz Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 De Stinger; Snel en uitzonderlijke goede besturing, en de Eddy; Stevig en goede wegligging. Reageren
-Roy- Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 (bewerkt) De mijne is zo'n rond traag ding, hoe heet die ook alweer? O ja de Panto geloof ik. Ik vond die auto gewoon fijn rijden, (ik had hem wel wat sneller getuned) en hij had een goede wegligging. Bewerkt: 8 november 2005 door royboyvdv Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 (bewerkt) Ik vind de Sultan de beste auto. Niet opvallend en redelijk veel voorkomend in de straten. Ligt als een huis op de weg, je kan bijna full-speed door de bochten en hij is nog snel ook. Een topper *edit: krijg de **** verschrikkelijk het verkeerde nummer spel. Sorry allen... Bewerkt: 8 november 2005 door GTA-Sheep Reageren
Lantyz Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Helaas komt de Sultan niet in GTA2 voor. Volgens mij ben je in de war met het GTA SA forum. Reageren
Joriz Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Mijn Favo auto was altijd de Eddy aangezien deze netzo als de FBI uitvoering sterker is dan andere auto's. Ook rijdt hij redelijk hard en kan hij ook best wel beuken. Zelf probeerde ik hem altijd zwart/donker groen te sprayen zodat de auto ook nog op een fake FBI wagen leek. Naja dit is natuurlijk puur nostalgie van meer dan 5 jaar geleden. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Mijne is de Furore GT en de Hachura, die zien er extreem vet uit, maar van de Schmidt krijg ik het ook heerlijk warm! :$ Reageren
Daedalus Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ja, die Furore en Hachura vind ik ook wel lachen Reageren
scorpia Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 De Furora en de Gta-a1 Alleen stom da die ni in de single-player voorkomen Reageren
need my speed Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Hier even alles opgesomt: Furore GT GT-A1 Hachura Meteor Z-Type B-Type A-Type Miara Cop Car Alle snelle auto's dus... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Een Tank met turbo op 1, en 1st gear op 5.000000... Vroem!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.