Donald F. Duck Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Furore GT en Hachura. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Ik kies ook voor de Forure GT. Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 De stinger en vooral de rumbler... lekker snel en geen lomp uiterlijk, sturen ook lekker. de z-type is ook handig maar daar kan je niet door de max paint mee. >>> Door Dutchy3010: Ik heb deze post maar even in het topic gevoegd .<<< Reageren
Svenie Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) De stinger en vooral de rumbler... lekker snel en geen lomp uiterlijk, sturen ook lekker.de z-type is ook handig maar daar kan je niet door de max paint mee. Je hebt je waarschijnlijk vergist! Volgens mij moest je post in dit topic terecht komen, en drukte je per ongeluk New Topic inplaats van Post Reply. Ik vraag wel even of iemand deze post in het juiste topic wil plaatsen. Bewerkt: 2 februari 2007 door Svenie Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Dat blijkt , bedankt... Reageren
PIERRO P Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Mijn top 5 5 De zwarte Van uit "Rooftop Rescue" 4 De Rode Stretch uit "Operation Z" 3 Z-Type 2 De Trance Am Pontiac Trans AM 1 De Stinger Chevrolet Corvette uit 1963 Bewerkt: 25 februari 2007 door PIERRO P Reageren
F3DD3 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Bij Gta2 vraag ik me altijd af: wat is nou de beste sterkste snelste enzovoort. WAT IS NOU DE MOOISTE, BESTE, SNELSTE Auto van GTA? Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik heb hem al heeeel lang niet meer gespeeld, maar ik herinner me dat de politiewagen verdomd snel was. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Als je echt een snelle auto zoekt raad ik je de tank aan of politie wagen. De tank is niet echt een auto maar wel ongeloofelijk snel vind ik. Er zijn 3 levels bij GTA 2 en in elk level zijn er tanks te vinden. Bij level 1 vind je deze geparkeerd aan het water in het zuid oosten namelijk dicht bij de carcrusher. De tweede tank vind je aan de zuidelijke kant van The Yakuza. In level 2 echter zijn er ook 3 tanks verstopt. Onder een boom in Mobile RV Park vind je de eerste, de tweede op een gebouw in Belmont. Voor de rest ben ik nog niet echt verder geraakt omdat ik GTA 2 nog niet echt zolang speel Ben nu dus even gaan zoeken voor je op wikigta en daar staat nog meer en vollediger uitgelegt waar je de tanks kunt vinden. Klik hier Moet je echt voor een auto gaan raad ik je de politiewagen aan. Deze zijn erg snel en makkelijk om in te rijden zonder de tank mee gerekent Succes Reageren
PIERRO P Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 The Stinger vind ik een geweldige wagen. Deze is gebaseerd op een Chevrolet Corvette Stingray uit 1963. En hij is snel. Reageren
bas1313133 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 de srs meteor is de snelste in gta2 . ik vind de stretch limo in lvl2 goed aardig wat snelheid goed bestuurbaar en blaast pas op bij 2 raketten/granaten/molotof cocktails. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 The Stinger vind ik een geweldige wagen. Deze is gebaseerd op een Chevrolet Corvette Stingray uit 1963. En hij is snel. inderdaad een superauto , en in het echt ook Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Ik denk de politieauto, die was een van de snelste. En er was nog een die aardig snel was en pas na twee schoten met een rocket launcher, granaten enz. ontplofte. Volgens mij heette die: Eddy Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 (bewerkt) Ik vind gewoon zoals al 2 andere ook de stinger de beste. EDIT;@hierboven volgens mij is je handtekening veelss te groot Bewerkt: 3 september 2007 door GTA-fan2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.