Fireman Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 SRS Meteor is de snelste ;D Uit level 2 Vind ik er ook goed uitzien trouwens. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 De Tank Alleen jammer dat ie redelijk snel kapot gaat Reageren
7ulian Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Mijn favoriet is de B-Type, redelijk snel, genoeg zitplaatsen voor henchmen, mooi, altijd beschikbaar ook wel goede auto's: Politie: snel Eddy/FBI: sterk Reageren
1974 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) de Medicar/Pacifier/Truck cab/Truck cab SX/Dementia/Wellard/Dementia limo/Eddy/Fire truck/Karma Bus/en de tow truck zijn mijn favoriete auto,s .Vooral de medicar om dat dat een 1959 cadillac ambulance is.(en eerlijk gezegd ben ik een jaren 50 auto liefhebber.Ik vind veel ouderwetse dingen mooi .) Bewerkt: 13 november 2007 door 1973 Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Als feitelijk antwoord op de vraag van de topicstarter: De GT-A1 heeft de hoogste topsnelheid, gevolgd door de Meteor en de Furore GT. Qua stevigheid zijn er in GTA2 zes verschillende 'klasses'. Het zwakst zijn de Schmidt en Panto. De tweede klasse bestaat uit verreweg de meeste voertuigen. De Bulwark en Eddy (klasse 3) zijn iets steviger, dan komen de nog stevigere Box Truck, Bus, Sports Limousine en Stretch Limousine in klasse 4, vervolgens de G4 Bank Van, Pacifier en SWAT Van in klasse 5 en tenslotte klasse 6 met alleen de Tank. Reageren
pnp_coffee Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 de zaibatsu auto is het snelst en de beste maar de shark is ook best snel XP Reageren
pnp_coffee Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 twee worden ziabtsu auto Reageren
Harrison Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 De Zaibatsu auto heb ik tot nu toe gezien als snelste auto... Ik weet niet of dat zo zal blijven, naderhand ik meer GTA2 speel Reageren
Harrison Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Jaha! De Zaibatsu auto! Die hoort thuis bij The Fast and the Furious! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 De politiewagen is het snelst maar de Z-type is beter. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 De Trance-Am! Die rijdt heerlijk en heeft nog aardig wat snelheid ook! Reageren
Harrison Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ik heb net de Zaibatsu-auto met de Politieauto vergeleken, ik heb op een heel lang stuk land de topsnelheid gemeten, jammer genoeg is de Politieauto het snelste... Reageren
Houser Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Bij het begin van de 2e level (Residental) staat er een Arachnid. Deze is niet de snelste auto maar deze is extra sterk. Pak deze en het beuken gaat stukken beter als met een normale Arachnid! én je kan hem zo menemen. Ook zijn shotgun is wel handig Greez Reageren
Bossinkje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Die auto met de Z op het dak Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 De politiewagen is heel snel. De rhino Tank is sterk. En voor de rest heb ik niet echt een mening te uiten. De rhino is wel onhandig als het om snelheid gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.