Jump to content

Weet er soms wanneer dit uitkomt.

Recommended Posts

Geplaatst:

YO ik heb een vraagje. Weet er soms iemand wanneer star wars Episode 3 revenge of the sith op dvd uitkomt? Ik zit nu op school ga achter school nog eens kijken in de winkels. Maar ik ben al 3 keer weesten vragen aan de winkels en die weten het niet. Kan iemand me de datum zeggen in Amerika is die uitgekomen op 1November.

Alvast dank :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ha die Matiscus, je zit inderdaad in het verkeerde forum, maar ik zal antwoord op je vraag geven (scheelt weer een verhuizing van het topic. Volgens de officieele bronnen bij Lucas Art komt Star Wars III zowel in Nederland als Belgie op 16 november in de winkel te liggen. Even geduld dus nog....overigens verwacht ik dat 4 weken erna de hele serie in een verzamelbox zal komen. Doet het altijd goed met kerst. :cya:

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst: (bewerkt)

Thx. Sorry voor het misposten. Was er eventjes met men gedachten niet bij. En de collectie box moet ik niet. Want ik heb al de films al juist de derde niet. :)

Bewerkt: door Matiscus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...