gtamaster1 Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 A.U.B. kan iemand mij helpen ik kan de IMG tool niet meer gebruiken er staat steets acces denien ik weet niet wat het is PLZ help me
Le Freak Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Lees eerst andere topics! Je moet de bestanden gta3.img én gta3.dir van het kenmerk Alleen Lezen afzetten: Rechtermuisknop > Eigenschappen > Alleen Lezen wegvinken. Probeer het nu nog eens
Blizard Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 (heb zelfde probleem) lukt nog niet <_<
Arjen Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 (heb zelfde probleem) lukt nog niet <_< Misschien moet je 'Alleen Lezen' op de hele map GTA Vice City uitvinken?
Blizard Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 (heb zelfde probleem) lukt nog niet <_< Misschien moet je 'Alleen Lezen' op de hele map GTA Vice City uitvinken? hè verdomd .. hij doet het !!!!
Eclipse Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 voor meer vragen kunnen jullie dit topic checken dit topic bestaat als dus -slotje-
Recommended Posts