gta 88 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 ik heb hem geinste leert hij stat op en dna moet je je lang kiezen dna gaat die helemaal automaties druk ik snel op enter moet je club kiezen gaat die weer snel aoto maties doen Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ik snap het niet echt.. Kun je het ook iets duidelijker uitleggen ? Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ehm Gta 88 mag ik je duidelijk maken dat dit het onzin forum is en niet het games forum, als je vragen over games hebt is er een heel gamesforum voor je beschikbaar. Reageren
Silverwing Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Typ alsjeblieft een beetje leesbaar, dit leest erg irritant. Moved to Games Fora Reageren
Inferno Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 ik heb hem geinste leert hij stat op en dna moet je je lang kiezen dna gaat die helemaal automaties druk ik snel op enter moet je club kiezen gaat die weer snel aoto maties doen Ik denk dat hij dit zegt : Ik heb hem geinstalleerd,hij start op en dan moet je lang kiezen dan gaat die helemaal automatisch dan druk ik snel op enter en dan moet je een cluk kiezen en dan gaat hij weer automatisch Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Zelf ben ik geen fan van voetbal, laat staan voetbal games. Toch heb ik even het bericht van gta 88 vertaald, zodat iemand anders hem kan helpen: Ik hem hem geinstalleerd. Hij start op en dan moet je een taal kiezen. Dan gaat hij helemaal automatisch. Dan druk ik snel op enter, en moet ik een club kiezen. Dan gaat ie weer heel snel automatisch. Hopelijk kan iemand anders gta 88 verder helpen met zijn probleem. @ gta 88: Probeer iets meer te vertellen over je probleem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.