masterkey Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Hallo mensen, Ik ben aan een nieuw project begonnen, genaamd: GTA Back to Action De mod word voor zowel VC als SA, eerst maken we de VC versie Het word een eiland dat iets groter is als starfish island, hij komt tevens ook boven starfish island te liggen We zoeken nog steeds leden die kunnen 3ds max modellen Leden: Masterkey - Leider Blaster - Lid Matiscus - Lid Achille - Lid Lot kaart: Lot 1 - Matiscus - WIP Lot 2 - *VRIJ* Lot 3 - Masterkey - WIP Lot 4 - Masterkey - WIP Lot 5 - Blaster - 80% Lot 6 - Achille - WIP Lot 7 - Blaster - 5% Lot 8 - *VRIJ* Lot 9 - *VRIJ* Lot 10 - *VRIJ* Regels: Regels van het eiland als .MAX: --> Attach niks dat jezelf niet gemaakt heb --> Deattach alles tussen de 450 - 550 poly's --> Houd alles zo low-poly mogelijk Overige regels: --> Stuur alles via msn naar Blaster Downloads BtA Vehicles and Weapons - DOWNLOAD - Alleen voor leden de van de mod BtA BETA test2 - DOWNLOAD - Alleen voor leden de van de mod Eiland als .max bestand V3 - DOWNLOAD - Alleen voor de leden van de mod Eiland als .max bestand V2 - Link removed - Alleen voor de leden van de mod Eiland als .max bestand V1 - Link removed - Alleen voor de leden van de mod BtA BETA test1 - Link removed- Alleen voor de leden van de mod Releases Er zijn nog geen exacte releases bekend, de 1ste BETA kun je verwachten rond februari 2006 Bewerkt: 30 november 2005 door masterkey Reageren
W3sl3y Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Beste, Auto's makenWapens maken Niemand op dit forum kan auto's en wapens maken. Kun jij een van deze dingen hier onder voeg mij dan effu toe op msnMijn msn is *****(at) hotmail DOT com Het is niet toegestaan op dit forum om e-mail adressen te posten. Vraag of mensen die willen meehelpen je PBen. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Niemand op dit forum kan auto's en wapens maken. Als je wat meer ´up to date´was, had je geweten dat er momenteel 2 mensen wapens en cars kunnen modellen..., die hebben het alleen erg druk @masterkey Geef eens een idee over je mod, ik als modder zou niet helemaal onder de indruk zijn van jou tekst. Je moet natuurlijk mensen overhalen voor je te gaan werken, dat doe je met een goed opgebouwde ABN tekst. en niet ´wij zoeken:´ Je hebt het zelfs niet gezegt of het een TC word of niet Reageren
masterkey Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Het word een tc en je krijgt een lot en daar kun je op bouwen een deel van het eiland is al klaar en op dat deel zijn al iets van 6 7 lots Er komt nog meer bij kwa stukken eiland zoals ene winkel centra en verders zijn we nog druk bezig Reageren
gangster28 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Heb je screens van het eiland om een beeld te krijgen? Reageren
masterkey Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Ja ik heb een screen van het eerste deel van het eiland met de lots er op Dat is het eerste deel van het eiland Bewerkt: 7 november 2005 door masterkey Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Dit eiland lijkt wel heel erg op het eiland van TFOV , hebben jullie permissie gevraagt ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Dit eiland lijkt wel heel erg op het eiland van TFOV , hebben jullie permissie gevraagt ? Bradley als ze jatten van andere mods dan zou ik hier een slotje op zetten. Reageren
masterkey Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) wij hebben toestemming gekregen van blaster hij heeft dit stuk eiland gemaakt dit eiland was van San miami Bewerkt: 9 november 2005 door masterkey Reageren
Blastov Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 @ Bradley, ja hij heeft er toestemming voor gekregen @ Masterkey, 1. Waarom heb je de kleuren van de lot kaart veranderd ? Ik zie het de nut niet van in 2. Gebruik maar deze lotkaart: 3. Op het forum wil ik graag gewoon Blaster genoemd worden Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Het eiland ziet erwel mooi uit. Heb je ook al ingame screens? Zoja show ze! GizmO Reageren
Blastov Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Mod is gestopt i.v.m te wenig leden, vertelde masterkey op msn Reageren
sniper Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 De mod gaat weer door Mensen meld je aan A.U.B we hebben members hard nodig Groetjes Sniper en de rest Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Volgens mij wordt deze mod 100% niks, zoals vele anderen. Ik raad je dit Topic aan: Tips Voor Het Starten Van Een Mod. Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Daar zou ik zo niet zeker van zijn. Ik ben er volop mee bezig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.