Blastov Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Daar zou ik zo niet zeker van zijn. Ik ben er volop mee bezig. Me to: Op een of andere gekke reden zit er een zwarte schuine streep in de render, volgens bradley hoef ik me daar niet druk om te maken EDIT Nog wat screens: Moo mapper In-game: Bewerkt: 25 november 2005 door Blaster27 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik dacht dat het niks zou worden met deze Mod, alleen hij wordt toch nog mooi! Kutgw! Reageren
masterkey Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Ja ja hij word toch nog mooi he Ik heb besloten dat het geen tc word mer het project gaat wel door Dus Mensen meld je aan A.U.B we hebben members hard nodig Bewerkt: 25 november 2005 door masterkey Reageren
Blastov Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) @ Masterkey, praat eens normaal nederlands ik denk niet dat iedereen weet wat je met 'c' bedoelt (total conversion mod) Binnnekort meer screens EDIT: Screen van rader: Screen van map: Rader made by: Matiscus Bewerkt: 27 november 2005 door Blaster27 Reageren
masterkey Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ziet er mooi uit hoor blaster Reageren
Blastov Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Simpel, maar effectief gebouwtje: Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Hey ziet er mooi uit Waarneer is het precies klaar denken jullie? Reageren
Blastov Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Hey ziet er mooi uit Waarneer is het precies klaar denken jullie? Er moet nog heel wat gedaan worden, 1. Paths voor npc's en auto's 2. Bomen, lantaarnpalen en vuilnisbakken moeten geplaatst worden 3. Eiland moet toch wel voor de helft volgebouwd zijn met nieuwe modellen 4. Missies en andere scm scripts Reageren
Bradley H. Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Goed, maar te donker... Waar blijft de prelightning, en je kan je objecten ook in 3DSmax verlichten in de material editor door de difuse collour op wit te zetten i.p.v grijs. Reageren
Blastov Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Goed, maar te donker...Waar blijft de prelightning, en je kan je objecten ook in 3DSmax verlichten in de material editor door de difuse collour op wit te zetten i.p.v grijs. Bedankt voor de tip Reageren
masterkey Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 ziet er leuk uit blaster Reageren
Blastov Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik heb er een groot deel van de dag aan gewerkt, maar ik ben er zelf erg trots op Kanaal + Parkje Wat nog gedaan moet worden: - Van de 4 wegen die over het kanaal lopen moeten 4 bruggen worden - Bomen in het parkje moeten nog gemapt worden Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 @Blaster27: Heel mooi. Maar ik heb de radar wel gemaakt he. Zou je dat in het vervolg wel bij kunnen vermelden. ik heb ook nog wel wat models. Maar ik moet ze nog texuren. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Die hellingen zijn bij jou allemaal zo stijl. Probeer eens wat geleidelijker relief te maken, gewoon dat het niet zo heel stijl is. Dat is vast veel prettiger in SA dan zo'n stijle helling. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 De laatste paar screens zien er erg mooi uit . Erg mooi die brug. En leuk met een rivier of sloot of whatever ertussen. GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.