Blastov Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Bedankt matiscus Ja ik zal mijn bericht wel even editen Jorge, Ik zal er wat aan doen Nog even een screen Zo zal het er ongeveer in vc gaan uitzien: Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik kan al niet wachten om met een toffe bak er te gaan rondrijden Tenslotte join ik ook de mod. Blaster geef is de BETA ervan via msn. Dan kan ik ook met men models iets proberen. En ik kan eventueel nog wat textures aanpassen. Anders word het maar een saaie avond. Reageren
Blastov Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik heb vandaag niet stil gezeten... Alweer een aantal screens 1. Pre-lighting komt later 2. Ik heb een stuk of 4 onzichtbare murene gevonden Gebouwtje Zelfde gebouwtje Park Ook park Rare maar grappige bug: Morgen ook voor de leden van de mod de nieuwe beta Reageren
Achille Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Kan ik ook nog meehelpen? Ik kan moddelen maar niet ingame zetten en ik maak graag logo's.. PB me maar voor jullie antwoord Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ziet er leuk uit de screens maar ze zijn te donker. Zoals Bradley al zei. Je moet gewoon deffuse color op wit zetten!. Succes GizmO Reageren
Blastov Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) Achille zei: Kan ik ook nog meehelpen?Ik kan moddelen maar niet ingame zetten en ik maak graag logo's.. PB me maar voor jullie antwoord Tuurlijk kan dat, dat je ze niet ingame kan zetten is geen probleem zolang je maar kan 3ds max'en want we doen niet aan sketchup Citaat Ziet er leuk uit de screens maar ze zijn te donker.Zoals Bradley al zei. Je moet gewoon deffuse color op wit zetten!. Succes GizmO Ik zei toch ook dat de pre-lighting toch nog komt Bewerkt: 29 november 2005 door Blaster27 Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) Heel mooie screens Blaster. Ik ga ook even iets modellen. Bewerkt: 29 november 2005 door Matiscus Reageren
bigG Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Is dit de definitife plek van het eiland of wordt die nog veranderd? Overigens moet ik zeggen dat dat parkje mooi gelukt is, ook die rivier, jammer van die bug. Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Normaal blijft dit de vaste plek. Ik vind het jammer dat die brug er boven staat. Ik vind dat dit het uitzicht verpest. Ik vraag Lot1 aan. Ik wil er wel wat modellen opzetten. Reageren
Achille Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ja ik werk met 3ds MAX. Team voeg me toe op msn. Die staat als het goed is in mijn profiel Heb nog wel een mooi model voor een school.. Voeg me mr Reageren
Blastov Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Matiscus zei: Normaal blijft dit de vaste plek. Nee, dat ik heb tevens nooit gezegt Lot 1 die mag je hebben... @ BigG, Aangezien de rader al af is en op de juiste plek staat, haal ik die brug gewoon weg er zijn toch nog zo'n 5 manieren om van het ene eiland naar het andere te gaan dus geen probleem... @ Achille, aangenomen Ik add je wel op msn Reageren
Matiscus Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Ook ik zit niet stil. Ik heb ons eiland in sa proberen zetten. En dit is het effect. Ik denk dat ik ga vragen aan de crew of de mod ook voor sa uitkomt. Dit is men eerste model in sa Bewerkt: 1 december 2005 door Matiscus Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Wat moet dat kruis onderin voorstellen? Het ziet er een beetje raar uit. Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 ~> GizmO <~ zei: Wat moet dat kruis onderin voorstellen? Het ziet er een beetje raar uit. Dat vroeg ik mezelf ook af. Ik denk gewoon een lijn om te verdelen ofzo. Reageren
Blastov Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Leuk dat je het in sa test al was het niet nodig maarja, Die muur is de lotverdeling tussen de lots is alleen bedoeld voor het max bestand van bta Waarom we het niet in sa maken ? Ik wacht op een COL3 export tool, anders ziet cj er een beetje raar uit met COL1\COL2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.