masterkey Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2005 up to date hier is masterkey Sorry dat ik zolang niks van mij liet horen maar ik was ziek en had griep en ben niet toe gekomen aan het modden op dat moment Hier is een screens van mijn wijk die ik ga bouwen hier heb ik alvast een screens van een van de meerdere huisen die er zullen komen te staan. Hij moet nog effu ge-uvw mapt worden Reageren
Blastov Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 (bewerkt) Je moet nog veel leren masterkey qwa uvw mappen De maten van je textures kloppen niet, Bakstenen zijn veel te groot en bij de ene muur is die groter\kleiner dan bij de andere muren Voor de rest wel oke Trouwens ik zie dat de achtergrond zwart is, heb je hem wel in het bta eiland v3 gemodelt ? Bewerkt: 1 december 2005 door Blaster27 Reageren
masterkey Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Ja voor de grote en daar na het eiland even gedelete en screens gemaakt Reageren
Blastov Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Sorry voor de dubbelpost maar anders valt het niet op Nieuw gebouwtje: Heel eiland tot nu toe: Reageren
gangster28 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ziet er goed uit Blaster mischien als jullie dat volgebouwd hebben kunnen jullie een TC er van maken. Reageren
Blastov Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Mod gaat fuceren met Project X en Italian Islands, dus het word een TC nu ja Reageren
Matiscus Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Je moet wel ook toestemming vragen aan masterkey de leider he. Voor mij is dit goed Maar Italien Islands is wel voor GTA SA. Want ik join dit ook. Dus dan moet alles worden geconverteert. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Je moet wel ook toestemming vragen aan masterkey de leider he. Voor mij is dit goed Maar Italien Islands is wel voor GTA SA. Want ik join dit ook. Dus dan moet alles worden geconverteert. Dit is al allemaal geregeld. Voor de modders is er opzich niets veranderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.