Pietje II Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Hallo iedereen ik ging SA doen, en ik wilde de verander charakter cheat uitproberen. Alleen doet die cheat het niet! Weet misschien iemand wat wel de echte cheat is? (Voor de PS2) B.V.D. Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Kijk bij de zoekfunctie of de walkrought mischien heb je het niet goed overgenomen, heb ik ook is gehad toen miste ik een letter Reageren
Pietje II Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Heb ik gedaan Zoekfunctie leverde nix op Cheat heb ik helemaal goed overgenomen. please help me het lijkt me nou zo vet om bv. Tenpenny te zijn ofzo. Reageren
Mark B. Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ja, ik zou dat eerlijk gezegd ook wel willen weten, want ik heb die cheat ook al een keer geprobeerd en toen deed 'ie het niet.. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) dat klopt denk ik wel, niet alle cheats werken bij iedereen. deze cheat werkt bij mij ook niet. ik heb ook andere cheats die niet werken hoe het precies zit weet ik ook niet. Bewerkt: 7 november 2005 door gta_rulez Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) Volgens mij waren er al meer topics over, maar tot nu toe werkt die cheat niet en er is geen andere. Misschien is dit wat voor het karakter; Ladies Love CJ! Cheat: Circle, X, L1, L1, R2, X, X, Circle, Circle - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sletten magneet Trekt vrouwen aan met "speeltjes" in hun handen. CJ draagt nu het "gimp suit" Cheat: Square, Right, Square, Square, L2, X, Triangle, X, Triangle Ruurd31.. Bron Wikigta.org, San Andreas, Cheats.. Bewerkt: 7 november 2005 door ruurd31 Reageren
Pietje II Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ja, alleen werkt de cheat 'ladys loves CJ' ook niet. Maar weet er echt niet iemand een cheat voor een verander charakter model? Reageren
Caltson Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 deze cheat hebben ze erop gezet,maar werkt bij niemand denk ik. Ik vind dit ook zeer erg,maar als er daar geen cheat van is,zal er geen zijn hé Ik zal wat combinatie's intoetsen op ps2 en zal hopen dat ik resultaat krijg Greetz Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik heb die cheat al lang geprobeerd ik had vroeger Joriez ook al daarvoor gecontacteerd maar de cheat staat er gewoon maar werkt niet. Is dat niet dezelfde cheat als VC ? Als je character wilt veranderen koop de PC versie dan maar . Reageren
Pietje II Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 oké dan maar Reageren
Fireman Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 DIe cheat bestaat nog eens niet :/ die hebben ze er voor gta San Andreas niet in gezet doordat je kleren kon kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.