gta 88 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 wort dat gebouw van jizzy nog een keer van mij of niet Reageren
dmx Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) niet en later kun je er ook niet in Bewerkt: 7 november 2005 door dmx Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Je kan er alleen maar in tijdens de missie "Ice Cold Killa". Daarnaast kun je er nog heen met een teleportmod, bijvoorbeeld de n00bmod. Hierover vindt je meer informatie in de modding fora. Gunslinger Reageren
Barcelona Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Je kan er nooit meer in behalve als je nieuw game doet en weer de missie Ice Cold Killa speelt want dan kan je er wel in en bij een aantal missie's dat zijn Jizzy T-Bone Mendez Mike Toreno loop je er ook in maar dan kan je niks doen dan alleen maar kijken naar het voorfilmpje. Succes er mee! Reageren
Dexist Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 ow ik kan daar wel in! dat is toch zzoon soort sex achtig iets Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 ow ik kan daar wel in!dat is toch zzoon soort sex achtig iets Vreemd dat je daar in kan... Maar het is inderdaad een hoerentent. Je vindt het onder de Gant Bridge, in San Fierro. Reageren
gta 88 Geplaatst: 8 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2005 ow ik kan daar wel in! dat is toch zzoon soort sex achtig iets Vreemd dat je daar in kan... Maar het is inderdaad een hoerentent. Je vindt het onder de Gant Bridge, in San Fierro. ik denk da thij bedloelt in ls Reageren
abiboe Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 het dakraam wat tijdens ice cold killer geopend is is het rest van het spel gesloten helaas.. Reageren
gta 88 Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 ja okkey maar dit toptie kan dicht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.