jeroen.engeler Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ik ben bij trucker missie 24 en ik vroeg me af hoeveel van die missies er eigenlijk zijn. Reageren
Barcelona Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Er zijn in totaal 8 trucker missies en geen 24 trucker missies maar hebt je het wel goed opgeteld? Of doe je steeds de missies opnieuw? Want dan kan je oneindig keer opnieuw doen. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Dan zou ik die missies wel steeds over nieuw gedaan hebben Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Als je alle 8 missies gedaan hebt, krijg je een asset bij je plaats waar je je trucking missies kan starten. Daarna begin je weer van vooraf aan, en kun je je nog zo vaak spelen als je ze wilt! Veel succes ermee, want de laatst 2/3 zijn behoorlijk pittig vind ik. Ruurd31.. :'D Reageren
.Levi. Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 asset Jups een asset dan kan je elke keer geld ophalen. Je loopt er even doorheen en klaar is kees. Snap je het nu. :-) Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 En wellicht ten overvloede: Asset is engels voor bezit of bezitting. Voor elk asset (het hotel van de valet-missies, WANG-cars, de trucking-depot, Zero's-shop, het vliegveld en de 3 winkels waar je de koeriersmissies voor hebt gedaan) komt een dollarteken te staan die langzaam in waarde gaat stijgen. Al na gelang de asset zal die waarde kunnen oplopen tot 10.000 dollar. Steeds even langsgaan (er doorheen lopen) en het geld komt erbij..... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Bij de Johnson House heb je er toch ook een? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Klopt, volgens mij als je de storeline hebt uitgespeeld, in het begin van het spel ook. Als je bijna naar SF kan (paar misssies daarvoor) krijg je een Asset. Want als je de laatste msissie "The Green Sabre" kom je "in the middle of nowere" dan begin je zonder wapens. In het plaatje "Pine Angel" daar zit een wapenshop, van het geld van de Asset (Die je had in Los Santos, want na de missie "The Green Sabre" verdwijt de Asset weer!) kun je wapens kopen. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 9 november 2005 door ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.