dumuti Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Over welke stad zou het gaan vice city of komt er misschien een nieuwe ik hoop op vice city is wel grappig Reageren
The Italian Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 ik denk Vicecitystories maar hoop dat het een nieuwe stad wordt want steeds dezelfde wordt ook saai Reageren
DenTheMen Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Misschien lopen ze gewoon elke keer in de voetstappen van de voorganger op de PS2 dat je nu Liberty City Stories hebt daarna Vice City Stories daarna San Andreas Stories en daarna misgien de stad waar de komende gta zich zal afspelen? of dat ze na san andreas stories zelf nieuwe steden moeten bedenken omdat de grote van een ps3 of xbox 360 groter zal zijn dan de PSP Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) lol GTA 2 stories? GTA Londen stories Bewerkt: 7 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
henk_jan Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 ik denk ook Vice city...want gtamiami.com is een domein van R*. Reageren
The Italian Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Misschien lopen ze gewoon elke keer in de voetstappen van de voorganger op de PS2 dat je nuLiberty City Stories hebt daarna Vice City Stories daarna San Andreas Stories en daarna misgien de stad waar de komende gta zich zal afspelen? of dat ze na san andreas stories zelf nieuwe steden moeten bedenken omdat de grote van een ps3 of xbox 360 groter zal zijn dan de PSP het zal alleen moeilijk worden om gta san andreas uit te brengen op de psp aangezien die zoveel geheugen nodig heeft en in een umd gaat 1.8 giga en san andreas heeft ongeveer 6 tot 8 giga nodig maarja tot die tijd zijn we al 2 a 3 jaar verder dan krijgen we mischien wel grotere umds diskettes voor de psp Bewerkt: 9 november 2005 door The Italian Reageren
DenTheMen Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Misschien lopen ze gewoon elke keer in de voetstappen van de voorganger op de PS2 dat je nu Liberty City Stories hebt daarna Vice City Stories daarna San Andreas Stories en daarna misgien de stad waar de komende gta zich zal afspelen? of dat ze na san andreas stories zelf nieuwe steden moeten bedenken omdat de grote van een ps3 of xbox 360 groter zal zijn dan de PSP het zal alleen moeilijk worden om gta san andreas uit te brengen op de psp aangezien die zoveel geheugen nodig heeft en in een umd gaat 1.8 giga en san andreas heeft ongeveer 6 tot 8 giga nodig maarja tot die tijd zijn we al 2 a 3 jaar verder dan krijgen we mischien wel grotere umds diskettes voor de psp De grote van de UMD's ontwikkeld zich nog wel Reageren
VforV Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) lol GTA 2 stories?GTA Londen stories da zou wel tof zijn, ja GTA2 stories, maar dan wel in 3D. Bewerkt: 12 november 2005 door VforV Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 GTA 1 Storie kan ook lol dan ook in 3D Reageren
Samurai Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 hoop een volledig nieuwe stad, of anders toch Vice City in 1995, ff Tommy afknallen Reageren
W3sl3y Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 San Andreas kan in deze tijd nog niet. Vice City zou ook moeilijk gaan. Ook zou het voor de verkoop cijfers beter zijn om een nieuwe stad te maken want vele zouden toch niet weer op een dezelfde stad wachten. Geef mij maar een soort GTA: Vice City maar dan het zelfde sfeertje met een hele andere stad. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik hoop Vice City. Vind ik tot nu toe de beste GTA. SA vind ik een beetje Sims-achtig met dat eten en huisje kopen en trainen enzo.. Vice City had dat een stuk minder. en het level vind ik het leukste. Reageren
SamShine Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik hoop dat ze een deel van VC nemen en dan nog een eiland erbij maken, dan heb je toch nog wat nieuws en heeft R* minder werk! --- 100e post --- Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 De volgonde soorten stories komt die van GTA IV alleen hoe heet die stad? Reageren
VforV Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik hoop dat het een nieuwe, zonnige stad wordt, want Liberty City vind ik wat te regenachtig. En het zou niet echt origineel zijn om altijd 'Stories' aan de naam toe te voegen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.