Jump to content

Banshee

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry dat ik hiervoor een nieuw topic open. Op WikiGTA staan dacht ik nog niet de locaties van de auto's dus vraag ik het hier maar even : Wie weet een plaats waar de Banshee (Een soort cabriolet) staat,dus niet rijd] BVD

Geplaatst:

Ik weet er wel één staan, maar die staat er maar nadat je de rij-school voltooid hebt.

Ik weet wel niet of je brons, zilver of goud moet halen.

Hier is een kaart.

th_3bb_Banshee.JPG

Kijk bij het rode vierkantje.

Geplaatst:

De Banshee staat naast de gym in SF naast de Gym: Marital Arts, achter de Burger Shot.

Of hij rijdt veel rond in de omgeving van de Gant Bridge.

Geplaatst:

Hier is een kaartje je moet kijken bij Sanfiero en klikken om de Banshee en dan zie je Banshee.

importexport2rk.th.gif

Succes er mee!

Geplaatst: (bewerkt)

Barcelona, dat kaartje klopt niet. Die auto's kun je alleen maar vinden als je moet inporteren, heb je dat al gedaan staan ze er niet meer!

Bij stip 1 links op de kaart staat hij naast de sportschool (al eerder aangegeven), maar ook bij stip 2 rechts staat er 1 achter een muurtje beetje bij een verhoging en ene copbribe.

3bbbanshee2jg.th.jpg

Ik weet er wel één staan, maar die staat er maar nadat je de rij-school voltooid hebt.

Ik weet wel niet of je brons, zilver of goud moet halen.

Dit klopt ook niet (wil niet als beterweter overkomen), maar dit is het rijtje:

Brons: Super GT

Zilver: Bullet

Goud: Hotknife

Edit: Klopt Dizee, bij het blokje wel. Maar niet bij de school!

Ruurd31.. :klap:

Bewerkt: door ruurd31

Uh, ruurd op die andere plaats staat gewoon een bullet hoor. ;)

*edit*

Moet je een bepaalde missie gedaan hebben eer dat de Banshee bij de BS in SF staat ? Bij mij staat hij daar niet

gtafan, kijk eens naar mijn eerste post. ;)

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Moet je een bepaalde missie gedaan hebben eer dat de Banshee bij de BS in SF staat ? Bij mij staat hij daar niet :?

@Ruurd : Daar staat een Bullet :{

Sorry GTAFan1221, ik zou net even een pic maken om het te verduidelijken, en toen schrok ik ervan dat ik de verkeerde informatie gaf. Ik zag ook de Bullet staan. Maar ik heb even een pic voor je gemaakt waar wel een Banshee staat! Kijk hieronder:

Je ziet dat hij naast de sportschool staat, daarachter zie je een soort "burger king (weet de naam even niet van die voedselzaak"

gallery136dy.th.jpg

Ruurd31.. :cya:

Edit: @GTAFan1221: Je moet een bepaalde missie hebben gedaan voordat je een Banshee kunt gebruiken (Heb ik gelezen in de oude WT), ben je in Las Venturas of verder dan weet je zeker dat hij er staat!

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:

Banshee zit meestal bij Vice City omdat San Andreas jaren 90 is...

Maar bij rij school van michelle ofzo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...