gta sa freak Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 ik wou een toyota hiace voor sa in mijn spel modden maar als ik em erin hebt gezet dan is die auto er niet meer. ik heb al ervaring met het modden van andere auto's en dat ging prima maar met deze wil het maar niet lukken. heeft iemand deze auto misschien wel in zijn spel zitten en kan die mij dan vertellen of je iets anders moet doen of dat ik iets fout doe? Reageren
Jarno Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Waar heb je gedownload? Dan kan iemand anders proberen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Weet je ook zeker dat hij voor SA is? Ik ging pas ook op een site kijken voor mods en toen typte ik bij de SA zoek optie een naam in en toen kwam er een VC auto uit.Hij zag er zo mooi uit dat ik het neit eens zag dat hij voor SA was. En toen deed ik hem erin en toen crashte me spel. En ik had precies deze keer geen backup gemaakt.Ach ja. Ik heb nu al 3 gedownloade auto's erin in plaats van 50 ... Leuk Maar toch succes ermee. Als je de link geeft zou ik het wel voor je willen testen. GizmO Reageren
gta sa freak Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 ik heb de toyota hiace van www.gtainside.com, dan bij cars->toyota en dan zie je hem wel en hij is speciaal voor san andreas, dus snap ik niet waarom die het niet doet. ik vind je rolls royce overigens wel erg strak gizmo....... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.