Jump to content

Jensen

San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden jullie van Jensen, ik vind hem echt goed, hij weet altijd iemand door de stront te trekken.

Geplaatst:

Hij is altijd heel grappig :Y.

Vooral de serie "Gewoon Kel" bij Jensen vind ik super.

Kan je voorstellen hoe dom iemand kan zijn :puh:.

Geplaatst:

Hehe, ja, die vent is echt super! Ik snap niet hoe hij er bij komt, hij heeft altijd wel wat te zeiken.. Lachen vent is het..

Geplaatst:

Jensen is echt G E W E L D I G! :D

Donderdag met Jamai en Herman (van idols)

Ik lach echt de hele aflevering dubbel :puh:

En de dag erna met Bassie (en weer herman).:puh: Die was nog erger.

Werd er een vraag gesteld aan herman.Wat vind je lelijk aan jezelf.

Echt gewoon te erg.

(voor de dummies dit is herman)

terugblik_herman_10.jpg

Nu begrijp je denk ik wel waarom die vraag zo goed was.:puh:

GizmO :bier:

Geplaatst:

Herman is inderdaad cool, maar ik had ook ergens gelezen dat hij vaker bij Jensen te gast zal zijn.

En bij Gewoon Kel was wel cool, toen zag je haar naakt toen ze lingerie ging passen. :$

Geplaatst:

Ja onwijs leuk programma is het. Ik vind dat Jensen het ook echt heel goed doet. Hij heeft aandacht voor de gast, maar een grap ertussen door kan altijd wel. Ook is zijn grap precies goed op tijd en dat maakt het ook zo leuk.

Jan op de bank geeft ook altijd het Jensen sfeertje, zonder hem is er ook geen vrijdag roulet dus Jan applausje :klap:.

Het Jensen Breaking News! Ook te mooi is dat, hij brengt het zo serieus naarvoren en dan zie je het news haha ook altijd leuk.

Ook altijd op vrijdag.. Ja het is weer zo ver.. HET IS WEEKEND!!!!! 8)

Zometeen weer kijken, zal vast weer een fantastische show worden.

Geplaatst:

Net afgelopen _O_

Ik vind het geweldig, ik kijk het elke avond, vroeger altijd op Donderdag avond, heerlijk om je dag mee af te sluiten!

Ik kan zo soms lang lachen om een grap van hem, hij is ook zo scherp!

Gewoon Kel is idd geweldig, of ze nou echt zo dom is betwijfel ik maja :puh: Yes-R is ook altijd leuk als hij naar een feest gaat met allemaal bekakte mensen ofzo :schater:

Een van de leukste afleveringen tot nu toe vind ik Ali.B en die met Nel Veerkamp, natuurlijk nog veel meer leuke maar deze blijf ik altijd herinneren.

Geplaatst:

sorry hoor maar ik vindt die Jensen echt een verschrikkelijke kwal. Sorry dat ik het zeg maar ik heb echt nog nooit zo'n grote l*l gezien als hem. Ik geef mijn mening

Geplaatst:

Nee, man, Jensen is echt cool, altijd wat te lachen, over een uurtje is hij er weer. Ik denk wel dat ik een keer een uitzending ga bijwonen.

Geplaatst:

Ik geef gewoon mijn mening. Hij kraakt echt iedereen af. Ik vindt dat echt niet ''cool''

Als hij er op is zap ik altijd door. Ik kijk veel liever een leuk clipje op tmf :Y

Juice

Geplaatst:

Ik kijk er alleen elke vrijdag naar. :)

Echt grappig!

Vooral toen és een keertje die Nel kwam ofzo.

Geplaatst:

En vorige vrijdag waren Bassie en Herman er, dat was pas lache, toen Bassie op zijn mondharmonica ging spelen en Herman er op ging dansen, die Herman is echt lachen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...