Fulco Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Het spijt me, ik kan t nergens vinden, maar wat is de bedoeling van de para medic (ambulance missies)? Hoeveel missies moet je rijden en wat krijg je dan? Reageren
Fulco Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Thx!! Dan scheur ik nog ff door! Weet ik in ieder geval waarvoor ikt doe. Reageren
Baffie Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Het is de bedoeling om in totaal 78 patiënten naar het ziekenhuis te brengen, het loopt tot level twaalf, er komt bij elke level een gewonde bij. In totaal dus 78 patiënten (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12) Het beste is om dit in Angel Pine te doen, aangezien dan alle patiënten in het dorpje zélf spawnen. Zorg ervoor dat álle patiënten het levend halen, als er één het niet overleeft, ook al is het de laatste bij level 12, is de missie meteen mislukt. Vanaf level 3 moet je ook meerdere keren rijden om alle patiënten te verzorgen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Als je bijvoorbeeld in Los Santos gaat de ziekenhuis missie doen is dat neit zo handig, je moet hele grote stukken rijden. In het dorpje Angel Pine is ook een ziekhuisje waar je die missie ook kunt doen. Dan hoef je maar een heel klein stukje te rijden, dan duren de 12 levels ongeveer 10 minuten! Hieronder zie je een plaatje van de kaart (Bij het rode blokje is het ziekenhuisje) Ruurd31.. Bewerkt: 12 november 2005 door ruurd31 Reageren
stoffel Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 saar heb ik die van mij gedaan en dat was simpel Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Voor iedereen die dit nog leest, en nog niet in San Fierro is en komt in Angel Pine (of daarvoor). Dan is het verstandig om die missie dan te doen, dan is je health groot en je doet er weinig moeite voor. Dan heb je weer genoeg health om heel wat te "vechten". Ruurd31.. :'D Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 In de Ambulance en dan toch CAPS Lock? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Dan gaan de zwaailichten alleen maar branden, als de zwaailichten uit zijn en je houd Caps-Lock lang in dat toetert hij. Als de zwaailichten aan zijn en je houd Caps-Lock gedrukt in dan gaat de sirene af, dat geld ook voor de politieauto, en de brandweerwagen. Ohja met H kun je de "horn" inschakelen, H heeft dezelfde functie als Capslock. De missie kun je in de ziekenauto starten met 2. Ruurd31.. :'D Reageren
Upstream Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Je zwaailichten aan hebben kan heel handig zijn. Aangezien alle auto's dan uitwijken . Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Je zwaailichten aan hebben kan heel handig zijn. Aangezien alle auto's dan uitwijken . Kan je ook alleen zwaailicht zonder sirene aanzetten? Da's ook wel gaaf, bijvoorbeeld alleen sirene als je over drukke kruispunten gaat ofzo.. Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Neen, dit gaat spijtig genoeg niet. Wel als je uitstapt blijven de sirenes gaan. Maar dan rijd je natuurlijk niet. Dus orgineel gaat het niet met wat scripten enz.. wel denk ik maar zo niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.