dikkebelg Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 hey mensen als ik speel op gta vice city om de zoveel tijd loopt het vast weet iemand waardoor dit komt?? nog een vraagje: weet iemand een site met een echt coole vervanging voor de pcj600?? ik heb daar nu wel een mod voor maar die kan je geen andere kleuren geven please geef me een goeie site Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 als ik speel op gta vice city om de zoveel tijd loopt het vast weet iemand waardoor dit komt?? Is je vice city legaal? Heb je mods geinstalleerd, zoja welke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dikkebelg Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 als ik speel op gta vice city om de zoveel tijd loopt het vast weet iemand waardoor dit komt?? Is je vice city legaal? Heb je mods geinstalleerd, zoja welke? ja het is legaal ik heb hem gekocht!!! ik heb de volgende mods een hummer hard tuning van jvt een toyotaGTone racing een vc shark(cadillac cien getuned) een quadrafuz(soort duikbootje) een interceptor(vervanging police car) een enzo tuning een 730 buggy een wccdemon 3.0 een honda cr125r een gothic bomber een pcj600 suz een nrg een tgrstrike een nechto s2 en de mod voor de velgen te "vercoolen" 62_modern hoe komt dat dat men spel vastloopt :td: ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Dat is dus aardig duidelijk: Hoe slim je zélf ook mag zijn, het kan nooit dat al die mods goed werken en allemaal goed geïnstalleerd zijn, op het moment dat je deze dus in het spel ziet loopt het spel vast, punt één. Vervolgens als jij zóveel mods ga installeren heeft het spel veel meer moeite met laden, zéker zonder NOCD crack. Daar komt het dus door, gooi dus óf de mods eraf, óf je laat ze erop staan, maar dan hou je dit probleem wel. Ik heb zo'n idee dat het door de velgen mod komt, maar het kan netzogoed door één van de andere mods komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dikkebelg Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Dat is dus aardig duidelijk:Hoe slim je zélf ook mag zijn, het kan nooit dat al die mods goed werken en allemaal goed geïnstalleerd zijn, op het moment dat je deze dus in het spel ziet loopt het spel vast, punt één. Vervolgens als jij zóveel mods ga installeren heeft het spel veel meer moeite met laden, zéker zonder NOCD crack. Daar komt het dus door, gooi dus óf de mods eraf, óf je laat ze erop staan, maar dan hou je dit probleem wel. Ik heb zo'n idee dat het door de velgen mod komt, maar het kan netzogoed door één van de andere mods komen. maar ik ken andere mensen heel hun spel is allemaal mods elke auto elk wapen elke brommer elke heli en elke boot is een mod en van hun loopt hun spel nooit vast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Zoals Baffie al zei, zijn er dus waarschijnlijk mods die niet goed geïnstalleerd zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.