gta 88 Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 (bewerkt) ik wil al mijn gang nembers mee nemen is er met 7 deuren en auto of een heliekopter of vlieg tuig ? Bewerkt: 8 november 2005 door gta 88 Reageren
Achille Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Nope, Volgends mij alleen de Coach dat is een Bus daar konden volgends mij 8 personen in.. Reageren
gta 88 Geplaatst: 8 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Nope, Volgends mij alleen de Coach dat is een Bus daar konden volgends mij 8 personen in.. en kunnen ze dan ookm alemaal schieten ??? Reageren
abiboe Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 (bewerkt) ik heb gehoord dat er 6 in de limo passen, maar heb dat nog niet uitgetest je kan 3 homies meenemen in een helicopter (maverick). @gta_88 nope, dat kunnen ze niet Bewerkt: 8 november 2005 door abiboe Reageren
gta 88 Geplaatst: 8 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2005 ik heb gehoord dat er 6 in de limo passen, maar heb dat nog niet uitgetestje kan 3 homies meenemen in een helicopter (maverick). @gta_88 nope, dat kunnen ze niet maaar kunnen ze dan ook schietn uit de limbo Reageren
Gunslinger Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Er is inderdaad een Coach. Dat is een bus zoals we ze nu kunnen. Je hebt echter ook een Bus in het spel... Een beetje verwarrend is het... Ik weet het. Een beetje overzichterlijk: Bus => Ouderwets, kleiner dan Coach Coach => Vierkant, groter dan Coach Helaas zijn er nog geen plaatjes van te vinden op WikiGTA. Coming soon, I think. Reageren
abiboe Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 weet ik niet, probeer het Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Ik heb een bus in mijn garage staan ik post wel even een plaatje: Ruurd31.. Bewerkt: 9 november 2005 door ruurd31 Reageren
W3sl3y Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik heb een bus in mijn garage staan ik post wel even een plaatje: Ruurd31.. Dat is toch een Coach of ben ik nou gek ? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Yep...dat is een Coach en dus geen bus. Maar eigenlijk ook weer wel. Of niet? Lekker verwarrend dat gedoe met bussen en coachen. Maar het plaatje van Ruurd31 is een Coach. Reageren
Damos Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 En je kunt zien dat er geen 7 deuren in zitten. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 En je kunt zien dat er geen 7 deuren in zitten. Ze lopen gewoon door naar achter, en ze kunnen niet vanuit een Coach schieten... Reageren
NineEleven Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 kga nu de limo proberen, weet iemand waar hij veel voorkomt? Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Er is inderdaad een Coach. Dat is een bus zoals we ze nu kunnen. Je hebt echter ook een Bus in het spel... Een beetje verwarrend is het... Ik weet het. Een beetje overzichterlijk: Bus => Ouderwets, kleiner dan Coach Coach => Vierkant, groter dan Coach Helaas zijn er nog geen plaatjes van te vinden op WikiGTA. Coming soon, I think. Yep, very soon Ik heb de plaatjes van de bus en de Coach nu op wikiGTA gezet. klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.