ikt Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Bus => Ouderwets, kleiner dan CoachCoach => Vierkant, groter dan Coach is de coach groter dan de coach ? maar ik heb een vraag: kunnen de homies ook aan de helikopter hangen zoals bij een paar missies? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 aan de helicopter hangen? nee, en ze kunnen denk ik ook niet schieten van vanuit de helicopter. net als bij de Coach en de Bus Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Er is maar 1 missie waarbij je een helicopter (met een groot magneet) kan gebruiken waarmee je auto's kan vervoeren. Dat is bij de missie in Las Venturas genaamd "Up up and Away". Ruurd31.. Meer inforatie over auto's missies enz. Klik hier (klik). Edit: @ Dizzee: Maar ook niet een auto (waaruit je Homies kunnen schieten) aan een helicopter laten hangen, bedoelde ik met hierboven. Bewerkt: 9 november 2005 door ruurd31 Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ruurd, wat heeft dit met dit topic te maken? Maar het antwoord is dus al gegeven door Flying dutchman, je kan geen homies aan een helikopter laten hangen. Reageren
Goliat Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 In de limo kunnen maar 4 mensen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.