-Mr-Bad-Guy- Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 ik ben nu in San Fiero, Erg leuke stad en alles mar ik heb nog steeds niet door hoe ik nou in de avond moet huizen roven? kan iemand mij dat vertellen? ik ben nog niet zo heel ver, ik heb nou al een paar missies voor die pimp gedaan en voor Woozie. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Nou Mr Bad Guy je moet een boxville stelen en daarmee kun je 's nachts in huizen roven. En een tip je moet zo stil mogelijk in het huis lopen anders komt de eigenaar van het huis achter je aan met een geweer. En je kan het meest stelen in de grote huizen. Succes Reageren
Barcelona Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) En waar je het meeste kans hebt om veel dingen te verzamelen is in Muholland en Vinewood en zo als je weet zijn de locaties in Losantos dus als je veel kans wilt maken om de missie te voltooien moet je naar deze locaties toe te gaan maar je kan ook in grote huizen van Sanfierro stelen dan maak je ook kans om de missie voltooien. Als je de missie echt niet lukt kan je je savegame uploaden en in Subforum te zetten maar leest wel eerst de regels. klik Bewerkt: 9 november 2005 door Barcelona Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 En waar je het meeste kans hebt om veel dingen te verzamelen is in Muholland en Vinewood en zo als je weet zijn de locaties in Losantos dus je als je veel kans wilt maken om de missie te voltooien moet je naar deze locaties toe te gaan maar je kan ook in grote huizen van Sanfierro stelen dan maak je ook kans om de missie voltooien.Als je de missie echt niet lukt kan je savegame uploaden en in Subforum te zetten maar leest wel eerst de regels. klik Nu vraag ik mij wel even iets af. Ik wist eerlijk gezegt niet dat je ook in San Fiero kon stelen. Maar om daar te stelen moet je toch helemaal naar San Fiero rijden en dan op het laatst weer helemaal terug naar Los Santos. Of zit er in San Fiero ook een opberg garage waar je al je gestolen spullen naar toe kan brengen? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 In San Fierro staat er ook 1. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Haha Mazzeltje, zelfs in Las Venturas zit ook een Boxville en een garage waar je je spullen heen kan brengen, hier is een kaartje. Bij de rode stippen staan Boxville's, als je de missie doet (start met "2") dan komt er een geel blokje op je radar waar je je gestolen spullen heen moet brengen! Ik heb op elk eiland een stip gezet waar een Boxville staat! Ruurd31.. :'D Bewerkt: 9 november 2005 door ruurd31 Reageren
.Levi. Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik weet dat je al geholpen bent maar toch. Dit geld ook voor de andere, geef een link van de zoekfunctie en je hebt een dosis informatie over hoe je moet stelen, waar ze staan welke auto je moet hebben en hoelaat. Klik hier. Één linkje en het is genoeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.