Jump to content

foutje?

The Golden Fighter

Recommended Posts

Ik heb een vraagje, ik weet namelijk niet of het een foutje is en ik kon het ook in de topic zetten met de luchthaven die verwijdert is enzo maar dan haal ik de hele topic omhoog en dan doe ik iets dat niet bepaald mag, dus doe ik het even zo.

Als je kijkt bij de legerbasis van nu en je loopt door tot het hek van de Hunter, moet je het hele hek naar achteren volgen, er links naar binnen schieten en dan weer het hele hek terug lopen om zo b.v. de Hunter te pakken. Maar daar waar je naar binnen schiet, zit schaduuw van een hek terwijl er op dat punt geen hek zit. Is dit gewoon een simpel foutje, hebben ze het dan gewoon te snel afgeraffeld?

Sorry als dit oud nieuws is, een stomme vraag is of iets anders, het viel me gewoon op.

(en oja nog een vraagje, wat is dit precies op de kaart? http://img138.imageshack.us/img138/2090/gtavak7lw.png )

Bewerkt: door The Golden Fighter
Delen op andere websites

Het eerste van jou is waarschijnelijk een foutje. Ik denk niet echt afgeraffeld. Maar programeerfoutjes kunnen natuurlijk altijd gebeuren.

En je foto kan ik niet zien. Dus daar kan ik je niet mee helpen sorry.

Delen op andere websites

ik kon het ook in de topic zetten met de luchthaven die verwijdert is enzo maar dan haal ik de hele topic omhoog en dan doe ik iets dat niet bepaald mag, dus doe ik het even zo.

Als je iets interessants te melden hebt, kun je dat best in een oud topic posten, hoor. :)

[...] daar waar je naar binnen schiet, zit schaduuw van een hek terwijl er op dat punt geen hek zit. Is dit gewoon een simpel foutje, hebben ze het dan gewoon te snel afgeraffeld?

Ik denk dat dat gewoon iets is dat ze over het hoofd gezien hebben. Er zijn wel meer van dit soort kleine foutjes te vinden.

(en oja nog een vraagje, wat is dit precies op de kaart? http://img138.imageshack.us/img138/2090/gtavak7lw.png )

Geen flauw idee. In het spel is er op die plek niets te vinden. In de oorspronkelijke legerbasis stond er ongeveer op die plek een gebouw, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze die nog aangeven op de kaart.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...