The Golden Fighter Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Ik heb een vraagje, ik weet namelijk niet of het een foutje is en ik kon het ook in de topic zetten met de luchthaven die verwijdert is enzo maar dan haal ik de hele topic omhoog en dan doe ik iets dat niet bepaald mag, dus doe ik het even zo. Als je kijkt bij de legerbasis van nu en je loopt door tot het hek van de Hunter, moet je het hele hek naar achteren volgen, er links naar binnen schieten en dan weer het hele hek terug lopen om zo b.v. de Hunter te pakken. Maar daar waar je naar binnen schiet, zit schaduuw van een hek terwijl er op dat punt geen hek zit. Is dit gewoon een simpel foutje, hebben ze het dan gewoon te snel afgeraffeld? Sorry als dit oud nieuws is, een stomme vraag is of iets anders, het viel me gewoon op. (en oja nog een vraagje, wat is dit precies op de kaart? http://img138.imageshack.us/img138/2090/gtavak7lw.png ) Bewerkt: 9 november 2005 door The Golden Fighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Het eerste van jou is waarschijnelijk een foutje. Ik denk niet echt afgeraffeld. Maar programeerfoutjes kunnen natuurlijk altijd gebeuren. En je foto kan ik niet zien. Dus daar kan ik je niet mee helpen sorry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Is dat niet de legerbasis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Is dat niet de legerbasis? Die zit d'r toch naast? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Dat rechthoekje is niks speciaals hoor, er staan alleen maar wat bomen en verder niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 `Hebben ze die legerbasis ook niet toegevoegd omdat het er ook was in GTA1? En dat ze dan keken "hee, de legerbasis mist". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Zie WikiGTA over (o.a.) Lantyz ontdekkingen rondom de legerbasis in Vice City: http://nl.wikigta.org/index.php/GTA_VC_Eas...Baxter_Air_Base Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 ik kon het ook in de topic zetten met de luchthaven die verwijdert is enzo maar dan haal ik de hele topic omhoog en dan doe ik iets dat niet bepaald mag, dus doe ik het even zo. Als je iets interessants te melden hebt, kun je dat best in een oud topic posten, hoor. [...] daar waar je naar binnen schiet, zit schaduuw van een hek terwijl er op dat punt geen hek zit. Is dit gewoon een simpel foutje, hebben ze het dan gewoon te snel afgeraffeld? Ik denk dat dat gewoon iets is dat ze over het hoofd gezien hebben. Er zijn wel meer van dit soort kleine foutjes te vinden. (en oja nog een vraagje, wat is dit precies op de kaart? http://img138.imageshack.us/img138/2090/gtavak7lw.png ) Geen flauw idee. In het spel is er op die plek niets te vinden. In de oorspronkelijke legerbasis stond er ongeveer op die plek een gebouw, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze die nog aangeven op de kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.