Jump to content

uitgestelt


pspfreak

Recommended Posts

:duh: Gta lcs tog wwer uit gestelt tot 2 dec 05

Was het van oor sprong toch echt 28 oktober is het uiteindelijk 2 December geworden dat wij mogen genieten van GTA LCS. Een aantal bugs die gevonden waren is volgens sommigen de reden waarom de game is uitgesteld. Direct zullen we het natuurlijk nooit weten maar dat maakt dan ook niet meer uit. Het enige wat nu rest is nog het wachten, of importeren natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelijk een dwarsboom voor de Xbox360, die op diezelfde dag uitkomt.

Naja ik heb 2x GTA:LCS besteld bij Play.com, 3-5 dagen levertijd verwacht het pakketje volgende week. (Iemand ervaring met Play.com?)

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

koop nou maar gewoon de usa versie. p.s luigi`s sexclub zit er ook in aan het einde koopt hij de sexclub van j`d o` toole over sorry plaatjes heb ik niet zal zoeken :D

maar die kan tog nie samen met de straks komende EU-versie?

Link to comment
Delen op andere websites

koop nou maar gewoon de usa versie. p.s luigi`s sexclub zit er ook in aan het einde koopt hij de sexclub van j`d o` toole over sorry plaatjes heb ik niet zal zoeken :D

maar die kan tog nie samen met de straks komende EU-versie?

ja dat is waar maar voor mij maakt het toch niet uit want ik ken maar een iemand die een psp heeft en die heeft de amerikaanse gtalcs illegaal dus het maakt niet uit voor mij :bier:
Link to comment
Delen op andere websites

koop nou maar gewoon de usa versie. p.s luigi`s sexclub zit er ook in aan het einde koopt hij de sexclub van j`d o` toole over sorry plaatjes heb ik niet zal zoeken :D

maar die kan tog nie samen met de straks komende EU-versie?

ja dat is waar maar voor mij maakt het toch niet uit want ik ken maar een iemand die een psp heeft en die heeft de amerikaanse gtalcs illegaal dus het maakt niet uit voor mij :bier:

Ja, daar heb je gelijk in.. Ik ken er wel wat *wat 2 uch uch 2*

Link to comment
Delen op andere websites

miss weten jullie het niet hoor maar eht rare is hij is wel in engeland ge-released dus als je nou een UK(pal) importeerd kan je volgens mij ook samen spelen met multi

heb ik gedaan krijg 'm morgen binnen of dinsdag... Dinsdag besteld, woensdagochtend kreeg ik mail datie verstuurd was: 3-5 verzend dagen. Op de site stond echter wel datie dinsdag verstuurd was, dus kans is groot dat ik 'm morgen heb.

Link to comment
Delen op andere websites

miss weten jullie het niet hoor maar eht rare is hij is wel in engeland ge-released dus als je nou een UK(pal) importeerd kan je volgens mij ook samen spelen met multi

heb ik gedaan krijg 'm morgen binnen of dinsdag... Dinsdag besteld, woensdagochtend kreeg ik mail datie verstuurd was: 3-5 verzend dagen. Op de site stond echter wel datie dinsdag verstuurd was, dus kans is groot dat ik 'm morgen heb.

OK, ik heb hem net besteld op ebay.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...