peter99 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 heey ,ik heb een vraagje : ik had eerst 68,98 % uit en toen kocht ik een huis en toen was het ineens 68,45 % ik heb wel cheats gebruikt ,kan ik met cheats em 100% uitspelen ? en ik heb de laatste stukjes van gangwoars gevonden in .......bayside marina Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Met cheats kan je san andreas niet 100% uitspelen. Dat was al algemeen bekend dacht ik? Reageren
bigG Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Oja? Kijk hier dan eens. En van dat gang stukje wist iedereen al maar wel goed gevonden als je het zelf hebt gevonden. En waarom je % naar beneden is gegaan weet ik niet. Reageren
peter99 Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Oja? Kijk hier dan eens.En van dat gang stukje wist iedereen al maar wel goed gevonden als je het zelf hebt gevonden. En waarom je % naar beneden is gegaan weet ik niet. duz ik kan hem met cheats 100% procent uit spelen ? vet of ik had ff shit in mn ogen dat het geen 68,45 was maar 69,45 Bewerkt: 9 november 2005 door peter99 Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Jawel, de kans bestaat erin dat je dan geen 100% kan halen, maar dat is een uitzondering. Dus met cheats kan je het spel nog altijd 100% uitspelen. ik had eerst 68,98 % uit en toen kocht ik een huis en toen was het ineens 68,45 % Dat vind ik zeer vaag. Heb je niet eens vergeten saven nadat je een bepaalde missie had gedaan? Want volgens mij kan je geen procenten verliezen met cheats te gebruiken. Dat extra stukje gang turf zou ook geen invloed mogen hebben op je aantal % van je game. Wel op het '%' die aangeeft hoeveel 'turf' je in het totaal hebt, dat je kan vinden bij je stats onder het stukje 'Gangs' Bewerkt: 9 november 2005 door Dizzee Reageren
peter99 Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Jawel, de kans bestaat erin dat je dan geen 100% kan halen, maar dat is een uitzondering. Dus met cheats kan je het spel nog altijd 100% uitspelen.ik had eerst 68,98 % uit en toen kocht ik een huis en toen was het ineens 68,45 % Dat vind ik zeer vaag. Heb je niet eens vergeten saven nadat je een bepaalde missie had gedaan? Want volgens mij kan je geen procenten verliezen met cheats te gebruiken. Dat extra stukje gang turf zou ook geen invloed mogen hebben op je aantal % van je game. Wel op het '%' die aangeeft hoeveel 'turf' je in het totaal hebt, dat je kan vinden bij je stats onder het stukje 'Gangs' ney ,op het platte land verder lv in heb ik dat gekocht en toen gebeurde er iets met mn procenten Reageren
bigG Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 of ik had ff shit in mn ogen dat het geen 68,45 was maar 69,45 Kun je hier even naar kijken A.U.B.? Want als dit zo is zijn we eruit. Reageren
peter99 Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 of ik had ff shit in mn ogen dat het geen 68,45 was maar 69,45 Kun je hier even naar kijken A.U.B.? Want als dit zo is zijn we eruit. heb ,k net gedaan ,ik heb echt goed shittt in my eyes ,er gebeurt niks ,t gaat alleen maar omhoog laat dit topic maar rusten Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Je kan het spel wel uitspelen met cheats, ik heb hem ook uitgespeeld met cheats. Ik heb maar 3 keer gecheat en heb nu een savegame van 100%. Je moet ook alle huisen kopen voor de 100%. Als je meer dan 500 keer gecheat hebt is de kans heel groot dat je niet meer 100% kan halen heb ik gelzen. Ruurd31.. :'D Reageren
bigG Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 @Ruurd31, als je het hele topic door had gelezen had je gezien dat je eigen post overbodig was. @peter99, blij dat te horen, alleen nu nog naar de oogarts Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Nog heel ff offtopic: Ik heb het hele topic goed gelezen hoor, maar wat ik zei van 500 keer of meer cheaten werdt niet gezegd! Ruurd31.. :'D Reageren
NineEleven Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 kheb een keer gecheat, toen ik met ryder moest inbreken nu heb ik wel spijt, het ging zo: toen ik die vent daar had gewekt, kamen de flikken en schieten die vrachtwagen juist in brand de straat voor de pay&spray dus heb ik ff de health cheat gedaan, en missie gehaald, met die 250000$ heb ik lowriders getuned, kheb er nu nog altijd een in grovestreet garage staan. maar ik wil toch geen 100% halen, ik vind die hoefijzers en oesters nooit Reageren
bigG Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 @Ruurd31, ik weet zeker dat ik meer dan 500 keer gechaet heb op de ps2 (kan het op dit moment niet nachecken) maar alsnog is er niks gebeurt en ik heb nog steeds hetzelfde aantal %. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 @Ruurd31, ik weet zeker dat ik meer dan 500 keer gechaet heb op de ps2 (kan het op dit moment niet nachecken) maar alsnog is er niks gebeurt en ik heb nog steeds hetzelfde aantal %. Jij zal wel gelijk hebben, maar wat is de Riot cheat, wat houd dat allemaal in? Want ik lees allemaal dingen dat je bij de Missie Madd Dogg niet kan doen als je de Riot cheat hebt gebruikt. Ruurd31.. Reageren
bigG Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Dat gerucht heb ik nooit gehoord, wel moet ik je waarschuwen dat je nooit moet saven met ''altijd cheats en cheats die je niet kan deactiveren'', dan wordt het spel namelijk een stuk minder leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.